• Heb je problemen met je vriendin zeg het probleem en ik help je





    Groetjes wolfgirl

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:39 ]

    als ik problemen heb ga ik naar iemand toe die ik vertrouw

    MisssReid schreef:
    Het is misschien een beetje apart, maar ze bedoelt het vast goed..

    Zie: dat bedoel ik, waarom zo zeuren dat de spelling nietklopt enzo, ga gwn niet reageren dan.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik heb niet echt een probleem denk ik, sorry. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hello,

    welkom op het übercoole Quizlet forum,
    hier gebruikt men Nederlands, interpunctie en de juiste grammatica.
    LEARN IT.

    Ont: Als ik problemen heb, ken ik genoeg mensen waarbij ik mijn hart kan uitstortten, toch bedankt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit is dracokiss, alleen nu heeft hij zijn naam veranderd. (cat)
    Ze gaan nog steeds niet met je skypen hoor. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Red Army, Y U No shoot the grammar nazis? Een persoon om haar op de grammatica te wijzen lijkt me voldoende :].

    ON: Lief aangeboden, maar het enige probleem dat ik met een zogenaamde vriendin had, heb ik opgelost door haar links te laten liggen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    dankje;)

    No, but thanks anyway.


    I love you Tim

    Kat haar niet zo af, ze bedoelt het goed mensen. Beantwoord goede daden op een goede manier, ook al heb je er geen/weinig behoefte aan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Grammatica. Het helpt jou en je mede mens.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik denk niet dat iemand zin heeft om naar iemand te komen met grammatica problemen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gumi schreef:
    Als ik problemen heb ga ik naar iemand toe die ik ken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Waarom al die haatreacties? Oké, blijkbaar heeft deze user lak aan interpunctie en juitse grammatica, maar de gedachte erachter is toch aardig en goedbedoeld? Heb ik iets gemist, heeft deze user een soort Hale-reputatie oid?

    OT: Ik heb geen problemen met mijn vriendinnen, maar toch bedankt. :]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    Waarom al die haatreacties? Oké, blijkbaar heeft deze user lak aan interpunctie en juitse grammatica, maar de gedachte erachter is toch aardig en goedbedoeld? Heb ik iets gemist, heeft deze user een soort Hale-reputatie oid?

    OT: Ik heb geen problemen met mijn vriendinnen, maar toch bedankt. :]


    26 - 02 - '16

    Disposition schreef:
    Kat haar niet zo af, ze bedoelt het goed mensen. Beantwoord goede daden op een goede manier, ook al heb je er geen/weinig behoefte aan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.