• Helloo people.
    Ik moet voor nederlands een fantasie verhaal schrijven over de Vuurvogel. Alleen ik ben echt een slechte schrijver hehe, en ik sta ov voor nl en heb echt een voldoende nodig! Dus ik had een vraagje, of iemand me zou kunnen helpen met het schrijven. Ik heb al wel helemaal het idee, dus als je een beetje goed kan schrijven kost het niet veel werk, ik ben je echt voor altijd dankbaar als je me helpt :Y).
    xoxo'


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dus je vraagt of wij jouw huiswerk willen gaan schrijven? Kan je nu al vertellen dat waarschijnlijk niemand hier gek genoeg is om dat te doen. Nakijken voor je? Okay. Schrijven? Nee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Dus je vraagt of wij jouw huiswerk willen gaan schrijven? Kan je nu al vertellen dat waarschijnlijk niemand hier gek genoeg is om dat te doen. Nakijken voor je? Okay. Schrijven? Nee.
    hoeft niet heel veel.. ):


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zo leer je ook niks..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Yoda schreef:
    Dus je vraagt of wij jouw huiswerk willen gaan schrijven? Kan je nu al vertellen dat waarschijnlijk niemand hier gek genoeg is om dat te doen. Nakijken voor je? Okay. Schrijven? Nee.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Yoda schreef:
    Dus je vraagt of wij jouw huiswerk willen gaan schrijven? Kan je nu al vertellen dat waarschijnlijk niemand hier gek genoeg is om dat te doen. Nakijken voor je? Okay. Schrijven? Nee.


    MisssReid schreef:
    Zo leer je ook niks..

    Probeer het zelf eens.

    Je leert enkel uit je eigen fouten... :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil je wel helpen met het schrijven maar helemaal schrijven niet :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien kan je gewoon beginnen en iemand het laten lezen. Diegene wil je vast wel tips geven?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Misschien kan je gewoon beginnen en iemand het laten lezen. Diegene wil je vast wel tips geven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In de toekomst moet je ook kunnen schrijven, zelfs voor je schoolexamens, dus ik zou maar gewoon zelf gaan oefenen. Anders vraag je inderdaad tips?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Eigenlijk gewoon alles wat de rest zegt.

    Probeer het gewoon een keertje zelf (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Yoda schreef:
    Dus je vraagt of wij jouw huiswerk willen gaan schrijven? Kan je nu al vertellen dat waarschijnlijk niemand hier gek genoeg is om dat te doen. Nakijken voor je? Okay. Schrijven? Nee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'