• Dat kan ik dus niet D:

    Als iemand me zegt dat ik iets niet goed heb gedaan dan zit ik er de hele dag over te piekeren en denk ik dat ik niets kan. Ik ben ook altijd bang dat ik die paar vriendinnen die ik heb, ga verliezen. Hierdoor ben ik heel vaak in een negatieve bui, heeft iemand hier ook last van of kan ik er door een of andere manier vanaf komen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat heb ik meestal ook, maar voor dat van mijn vriendinnen heb ik het geleerd, me het niet aan te trekken.
    Sorry, ik heb geen tips.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heb ik ook wel eens.
    Denk aan alles waar je geluk mee hebt. Dingen waar je goed in bent.
    Wees blij met je vriendinnen. Geef complimentjes; je wordt er vrolijk van als iemand jou een compliment geeft, maar ook van anderen complimenteren.
    Ga in elk geval niet te veel achter de computer zitten of tv kijken, sporten helpt veel beter.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt. (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ghehe, i have no idea. Heb het zelf meestal (:
    Of als ik naar kapper ben geweest en ze me pony weer eens hebben verneukt..
    Dan kan ik gewoon 1 of 2 dagen sjaggie zijn, want dan zit het niet en lelijk en iujyfhdxghj. Hatelijk (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flemish schreef:
    Dat heb ik meestal ook, maar voor dat van mijn vriendinnen heb ik het geleerd, me het niet aan te trekken.
    Sorry, ik heb geen tips.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hoe meer je meemaakt in je leven, hoe minder je er iets om gaat geven..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heb ik ook heel vaak ;d dan denk ik : wat maakt het toch uit, denk aan positieve dingen.. en dan lukt het maar niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Meh, ik heb precies hetzelfde, dus ik kan je niet helpen. :c


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb hetzelfde.


    <3

    Ik heb dat ook wel eens. En dan vooral als ik alleen ben en niemand iets tegen mij kan zeggen of als ik tegen niemand kan praten. Zo was mijn vader afgelopen jaar nogal (hij is bijna nooit ziek, dus...) en op een moment toen ik dus alleen naar huis toe fietste had ik opeens verzonnen dat mijn vader wel eens hersenkanker kon hebben (hij had nogal koorts en last van zn nek en toen waren ze er al achter dat het iets met zijn hoofd te maken had)... Dus ik meteen de meest erge doemscenarios verzinnen. Hij had uiteindelijk niks, maar gewoon een zenuw verrekt en hij moest gewoon zijn nek warm houden.
    Zucht ik helemaal voor niks zitten zorgen maken. Ik heb dit dus wel vaker en ik ga daarmee ook vaak naar mijn moeder. Ik weet niet of jij dit bij je moeder kan neerleggen, maar ga naar een familielid, die misschien al wat ouder is en jou begrijpt. Want erover praten lucht misschien al heel veel op.
    Veel succes en sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    En toch is het zo, je moet het je vooral niet aantrekken want je ziet zelf wel wat er van komt. Probeer steun te zoeken bij je omgeving?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Deluso schreef:
    Ik heb hetzelfde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn moeder zegt dat vaak: 'Ja, dan zet je je daar toch overheen?'
    Maar dan moeilijke dingen etc. zoals een angst voor iets of iets dergelijk. Ik noem nu maar iets.
    En dan heb ik zoiets van: 'Ja, natuurlijk mam, de aarde optillen kun je ook zo.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deluso schreef:
    Ik heb hetzelfde.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Niet teveel nadenken, dat probeer ik tenminste...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.