• Mijn papa heeft zojuist een telefoontje gekregen dat mijn pepe kanker heeft. Hij gaat bijna nooit naar de dokter en hij zegt altijd: het zal wel overgaan. Hij heeft dus nu bloedkanker. Hij is enorm vermagerd. En hij heeft uitslag. Ik ben enorm bang dat hij gaat sterven.…


    I'm a girl in the world

    Tegenwoordig zijn de kuren veel verbeterd, je vader pepe wordt goed behandeld in het ziekenhuis. Natuurlijk is het heel erg om te horen en als je vader pepe het heeft, veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 19:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is niet mijn vader maar pepe


    I'm a girl in the world

    Wat ontzettend vervelend... Maar je pepe is wel in goede handen in het ziekenhuis. Er zijn enorme onderzoeken geweest en de zorg op dat gebied is enorm verbeterd. Heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Whoops, verkeerd gelezen, sorry. Ik heb mijn bril weer niet op. Nogsteeds heel veel sterkte. Als je hulp nodig hebt, of erover wilt praten PB je me maar [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cyborg schreef:
    Wat ontzettend vervelend... Maar je pepe is wel in goede handen in het ziekenhuis. Er zijn enorme onderzoeken geweest en de zorg op dat gebied is enorm verbeterd. Heel veel sterkte


    Dit, & was betekent pepe?

    Sempra schreef:
    (...)

    Dit, & was betekent pepe?


    Ik vermoed opa


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cyborg schreef:
    Wat ontzettend vervelend... Maar je pepe is wel in goede handen in het ziekenhuis. Er zijn enorme onderzoeken geweest en de zorg op dat gebied is enorm verbeterd. Heel veel sterkte

    + ik vind het heel erg voor je ;c


    Some people are art and do art at the same time

    De pepe is de papa van je papa


    I'm a girl in the world

    Veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt. <3


    ars moriendi

    Heeft mijn moeder ook gehad, die is er weer helemaal boven op gekomen. Sterkte, het komt wel goed :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het is logisch dat je je zorgen maakt, maar maak jezelf niet gek; de behandelingen worden steeds beter. Dat biedt natuurlijk nergens een garantie voor, maar het is best mogelijk om kanker te overleven. In ieder geval natuurlijk heel erg veel sterkte voor jou, je pepe en je familie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sterkte.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wat naar! Ik hoop dat alles weer goed komt!

    Heel veel sterkte voor jou en je familie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel veel sterkte, voor jou, je opa en je familie.
    Maar geef de moed niet op. Er is altijd nog hoop dat hij het overleefd en ik hoop voor jullie allemaal dat hij zo min mogelijk pijn gaat krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel sterkte!


    Bad decisions make good stories.