• Applejack schreef op 26 okt 2011 - 11:29:
    Toestemming fotobewerkwedstrijd
    Hallo Passerby,
    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier ^^
    Groetjes, Applejack



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 25 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor je je inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze coverwedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. In iedere ronde zal ik een paar stories plaatsen die een cover wensen. De eigenaar van de story stelt de voorwaarden op en je kiest zelf voor welke story je een cover maakt. Natuurlijk zou het niet leuk zijn moest één eigenaar alle inzendingen krijgen en de rest geen, dus daarom stel ik een limiet op per story, dit afhankelijk van het aantal kandidaten. Als we met 25 deelnemers kunnen starten, dan zullen er vijf stories beschikbaar komen en mag elke story maar vijf keer een cover krijgen.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om je nog uit te schrijven, maar dan zorg jij persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten en eventueel de wedstrijd stilleggen). Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander. Voor elke opdracht krijgen jullie twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met je inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om je voornaam op te geven. Indien je je username toch verandert, verwacht ik dat je dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.


    Hoe en wanneer indienen:
    Je upload je cover op Tinypic en stuurt hem enkel door naar mij. Ik zal deze dan in de bijhorende story plaatsen zodat iedereen er naar kan kijken.
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen ik jullie:
    Wij zouden het appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Nana
    Veranika
    -Eigenaars van de stories-


    Deelnemers:
    1. Amber
    9.08.87.97.98.49.3

    IIIIIIIVVVI
    2. Carlijn
    8.37.88.28.18.58.0

    IIIIIIIVVVI
    3. Djené
    8.09.38.48.88.08.4

    IIIIIIIVVVI
    4. Jana
    8.08.38.57.88.69.1

    IIIIIIIVVVI
    5. Laura
    6.37.88.17.98.59.2

    IIIIIIIVVVI
    6. Marjolein
    7.17.98.58.77.68.6

    IIIIIIIVVVI
    7. Suzanne
    8.99.29.47.99.19.4

    IIIIIIIVVVI
    8. Thirza
    7.89.08.48.77.58.5

    IIIIIIIVVVI


    Afvallers:
    * Ashley
    * Amy
    8.1

    I
    * Sandra
    8.6

    I
    * Noa
    7.58.3

    III
    * Anoek
    6.56.96.76.7

    IIIIIIIV
    * Elena
    8.38.27.37.8

    I IIIIIIV
    * Lies
    6.78.57.07.7

    IIIIIIIV
    * Lizz
    7.08.37.88.5

    IIIIIIIV
    * Tara
    7.58.77.87.3

    IIIIIIIV
    * Manon
    8.37.38.28.47.5

    IIIIIIIVV
    * Selina
    7.87.48.48.16.6

    IIIIIIIVV


    Finale:

    De finale ronde zal ietsje anders in zijn werking zitten dan gewoonlijk. Het is de bedoeling dat je boekcover maakt van een al eerder opgegeven story. Welke story je kiest doet er niet toe, de keuze ligt dus volledig bij jezelf. Het doet er dus niet toe of je de story als eens eerder hebt behandeld.
    Je hoeft niet te melden voor welke story je een cover maakt, maar wij willen je wel altijd helpen met problemen op te lossen. Kies dus een cover waarvan je denkt dat hij jou het best ligt.

    Het is de bedoeling dat je de cover zowel zonder tekst als, indien vermeld, met tekst inlevert. Kijk dus zeker nog eens goed naar de beschrijving van elke cover (deze vind je in de story terug).

    Je cover moet zo goed mogelijk op een echte boekcover lijken. Probeer desnoods inspiratie op te doen bij echte boeken. Indien jullie het wensen, zullen wij tips geven bij het verbeteren van je cover.

    Als extra vragen wij om een collage te maken van alle foto's die je hebt gebruikt bij het maken van je cover.

    Belangrijk is dat deze keer enkel wij punten zullen geven. Doe dus zeker je best, want deze cover zou wel eens de doorslag kunnen geven.


    Je mag meerdere keren iets indienen tegen de deadline. Je laatst ingezonden cover wordt dan je definitieve cover. Vergeet niet om je cover ook zonder tekst in te dienen!

    Deadline: 18 februari 2012

    Samengevat moeten we het volgende krijgen:
    a) je cover zonder tekst

    b) je cover met enkel de titel

    c) je cover met titel, een auteurs naam (voor het gemak je eigen auteursnaam) een een uitgever. Dit om het zo echt mogelijk te maken, want ik mis het toch op de cover

    d) je collage


    Een boekcover heeft het volgende formaat: formaat boekcover
    Voorbeelden van boekcovers: Twilight, Harry Potter, The Hunger Games, etc.




    Verder wens ik iedereen veel succes en wie weet bij jij wel de beste covermaker van Quizlet!


    Ik wil niet deelnemen, maar ik heb wel interesse in een cover?
    Dan moet je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het probleem is dat je het verhaal moet kennen om een rug te maken. Als je natuurlijk in staat bent om een perfecte boekcover te maken scoor je natuurlijk meer punten, maar er zal wel wat moeite in moeten kruipen dan.

    oké...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    oké...
    Het belangrijkste is de voorkant. Eventueel kan je voor een achterkant kijken, maar de voorkant is vooral van groot belang.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik neem aan dat ik mijn verhaal niet mag gebruiken?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik neem aan dat ik mijn verhaal niet mag gebruiken?
    Ik kan het je uiteindelijk niet verbieden, maar het is nogal moeilijk voor ons om te quoteren op een cover die je volledig voor jezelf maakt. Wij kunnen de indruk hebben dat de titel totaal niet bij het concept past, terwijl jij het dan weer goed passen vind. Maar de keus ligt bij jou. Ik wou eerst iedereen een cover laten maken van een al door hen eerder aangepakte story, maar misschien had je al altijd van een ander verhaal een cover willen maken dus heb ik het ruimer genomen. Als je dus echt wilt, mag je je eigen cover nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik kan het je uiteindelijk niet verbieden, maar het is nogal moeilijk voor ons om te quoteren op een cover die je volledig voor jezelf maakt. Wij kunnen de indruk hebben dat de titel totaal niet bij het concept past, terwijl jij het dan weer goed passen vind. Maar de keus ligt bij jou. Ik wou eerst iedereen een cover laten maken van een al door hen eerder aangepakte story, maar misschien had je al altijd van een ander verhaal een cover willen maken dus heb ik het ruimer genomen. Als je dus echt wilt, mag je je eigen cover nemen.

    oh, ik had gewoon voor ogen om mijn eigen verhaal als een back-up-plan te nemen, dat ik nog iets heb om op terug te vallen, snap je?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    oh, ik had gewoon voor ogen om mijn eigen verhaal als een back-up-plan te nemen, dat ik nog iets heb om op terug te vallen, snap je?
    Ja tuurlijk. Nogmaals de keus ligt bij jou. Neem gewoon een cover die je het best ligt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Twee vraagjes;

    -Je moet alleen de voorkant hé?
    -Moet je de dingen er in verwerken die de auteur van de story had gezegd of ben je helemaal vrij i.v.m foto's enzovoort?

    Soave schreef:
    Twee vraagjes;

    -Je moet alleen de voorkant hé?
    -Moet je de dingen er in verwerken die de auteur van de story had gezegd of ben je helemaal vrij i.v.m foto's enzovoort?

    Ja.
    Je bent helemaal vrij. Let wel op dat de voorwaarde een beetje kloppen. Kom dus niet met een tijger af als er een beer op de cover moet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)
    Ja.
    Je bent helemaal vrij. Let wel op dat de voorwaarde een beetje kloppen. Kom dus niet met een tijger af als er een beer op de cover moet.


    Oké, dan ga ik er nu aan beginnen. (':

    Soave schreef:
    (...)

    Oké, dan ga ik er nu aan beginnen. (':
    Super. Hoe eerder je eraan begint hoe beter hij alleen meer kan worden. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké laat maar, ik zie het al. Stupid me.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:28 ]

    Soave schreef:
    -Selina.
    -Ronde 3; Europe Airpost.
    -Zonder titel.
    -Met titel.
    -Collage van gebruikte foto's.

    No offence, maar dit is geen bookcover.


    comfort in c h a o s

    Soave schreef:
    -Selina.
    -Ronde 3; Europe Airpost.
    -Zonder titel.
    -Met titel.
    -Collage van gebruikte foto's.

    Je weet dat je een bookcover moet maken, right?


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    (...)
    No offence, maar dit is geen bookcover.


    Het moet toch gewoon een cover zijn? En de uitgever of naam van de auteur moet er niet op. Of bedoel je het anders?

    Ik snap het al, stupid me.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:29 ]

    Soave schreef:
    (...)

    Het moet toch gewoon een cover zijn? En de uitgever of naam van de auteur moet er niet op. Of bedoel je het anders?

    Dit is een bookcover. Wat jij gemaakt hebt is een gewone cover.


    comfort in c h a o s