• Ingebroken bij Tom en Bill


    De afgelopen nacht is bij Tom en Bill ingebroken. Tegen half twaalf hebben de daders een deur opengebroken en meerdere kamers doorzocht. Er is nog niet bekend wat door hen meegenomen is. De tweeling zelf was op dat moment niet thuis.


    Seevetal (dpa) - Die Band Tokio Hotel ist Opfer von Einbrechern geworden. Unbekannte brachen in der Nacht zu Donnerstag in ein Wohnhaus in Seevetal bei Hamburg ein, das von den Musikern genutzt wird, wie die Polizei mitteilte.

    «Die Band selbst war zu dem Zeitpunkt des Einbruchs nicht in dem Haus», erklärte Tokio-Hotel-Produzent und -Manager David Jost. Als die Polizei eintraf, seien die Einbrecher schon verschwunden gewesen. Ob etwas gestohlen wurde, sei noch nicht klar.

    Die Täter hatten gegen 23.30 Uhr die Terrassentür des Hauses aufgehebelt und die Räume durchsucht. Die Polizei traf kurz nach der Alarmierung durch die Haus-Alarmanlage am Tatort ein, wie Jost weiter mitteilte. Doch von den Einbrechern fehlte bereits jede Spur.


    Tokio Hotel Holland

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 22:57 ]

    Lekker dan, op hun verjaardag.


    Your make-up is terrible

    Beetje laag gevallen zijn de daders denk ik ?


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Beetje laag gevallen zijn de daders denk ik ?

    Dieven zijn altijd laag gevallen, niet alleen de dieven van bill en tom hoor. -_-

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 sep 2010 - 16:13 ]

    Assassin schreef:
    Lekker dan, op hun verjaardag.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Assassin schreef:
    Lekker dan, op hun verjaardag.


    .

    Zijn ze jarig, word er ingebroken, leuke afsluiting van je verjaardag.


    -

    InMyArms schreef:
    Zijn ze jarig, word er ingebroken, leuke afsluiting van je verjaardag.


    everything, in time

    InMyArms schreef:
    Zijn ze jarig, word er ingebroken, leuke afsluiting van je verjaardag.


    Food.

    Gelukkig waren ze niet thuis. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Leuk verjaardagscadeau... -.-' -not-

    Stripe schreef:
    Gelukkig waren ze niet thuis. (krul)


    .

    Ik vraag me af of het 'fans', of echte inbrekers waren die op waardevolle dingen uitwaren.

    Nouja we merken het vanzelf. Als er straks ineens sextapes online staan ofzo weten we het wel.

    Cherished schreef:
    Ik vraag me af of het 'fans', of echte inbrekers waren die op waardevolle dingen uitwaren.

    Nouja we merken het vanzelf. Als er straks ineens sextapes online staan ofzo weten we het wel.

    Hahahaha. 8D Daar zat ik dus ook al aan te denken.
    Ach, anders komt het vanzelf wel op Ebay of iets te staan. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ja inderdaad.

    De politie heeft trouwens het berichtje op de site aangepast. De straatnaam weggehaald, eveneens de vermelding dat het om onze jongens gaat.
    :') Die hebben zeker op hun kop gehad hahaha

    Niet dat hun adres zo'n big secret is ofzo :')

    Okee nouja, kut voor ze :')


    -