• Ik heb zo'n gek zenuwtrekje dat altijd wanneer ik aan een onprettig vooruitzicht denk, (voornamelijk iets wat me nerveus maakt of waar ik best bang van word) ik heel erg met mijn ogen begin te knipperen. Ik had het eerst nooit door, totdat mensen me erop begonnen te wijzen en ik de link legde. Vandaag was het zo erg dat ik er zelfs hoofdpijn van kreeg, haha. En dan te bedenken dat ik eerst nooit wist waardoor dat kwam.
    Wat zijn jullie gekke gewoonten of zenuwtrekjes? En zeg alsjeblieft niet dat je er geen hebt, want daardoor zou ik me niet echt beter voelen. :3

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:20 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zit altijd met mijn pen in mijn hand en die dan heen en weer te wiebelen als zenuwtrekje. K irriteer me er zelf aan xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Soms knipper ik vaak, zoals jou, alleen weet ik niet met welke reden.

    ik ben altijd overal op aan het tikken en ik sloop pennen door ze te vaak uit elkaar te halen omdat mijn handen iets te doen moeten hebben. Ik kan bijna niet stilzitten. en mensen worden wel eens gek van mijn getik:Y)

    ow en ik pak altijd iets in mijn hand als ik bezig ben, nu is dat een USB stick die hier ligt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:52 ]

    als ik zenuwwachtig ben of niet op mijn gemak ,en dat ben ik nogal vaak, dan moet ik iets met mijn vingers doen. Dan ga ik mijn nagellak eraf pulken of aan mijn haar frummelen. of ik ga ergens op tikken, heel irritandpasta


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik bijt echt altijd op mijn nagels. Ik probeer het nu af te leren, is nog niet gelukt :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Ik bijt echt altijd op mijn nagels. Ik probeer het nu af te leren, is nog niet gelukt :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sioux schreef:
    ik ben altijd overal op aan het tikken en ik sloop pennen door ze te vaak uit elkaar te halen omdat mijn handen iets te doen moeten hebben. Ik kan bijna niet stilzitten. en mensen worden wel eens gek van mijn getik:Y)

    ow en ik pak altijd iets in mijn hand als ik bezig ben, nu is dat een USB stick die hier ligt


    Oh ja, dat heb ik ook altijd.

    MissSpagetti schreef:
    Ik bijt echt altijd op mijn nagels. Ik probeer het nu af te leren, is nog niet gelukt :'D


    26 - 02 - '16

    Als ik mijn bril opheb, wiebel ik steeds met mijn neus om hem weer iets hoger te zetten als hij gezakt is :'D Mijn vriend lacht me er echt mee uit en het is ook wel een grappig zicht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dan voornamelijk dat ik mensen niet aankijk en heel erg met mijn handen/kleren bezig ben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik krijg diarree... (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als ik zenuwachtig ben, heb ik het gevoel dat ik moet plassen :'D awkward.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Taize schreef:
    Ik heb dan voornamelijk dat ik mensen niet aankijk en heel erg met mijn handen/kleren bezig ben.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ik kan niet stilstaan...vooral als ik zenuwachtig ben...ik speel altijd met iets in mijn handen en ik beweeg heel veel met mijn benen....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik trek heel vaak mijn neus omhoog, omdat mijn bril anders afzakt, maar ik doe het ook vaak zonder dat ik hem op heb lol


    SLOAN.