• Dank jullie allemaal!!!! de tekening is af! Hij is best leuk geworden : p
    hahaha

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:13 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ergens snap ik niet hoe je een Directioner kunt zijn, als je (bijna) niks over ze weet.


    Firm believer of all that is magic

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Simple but effective is toch van Louis?


    Nee, die is juist van Harry.


    Firm believer of all that is magic

    liam is bang voor lepels, zayn houdt van het zinnetje 'vas happenin', Niall houdt van eten en vooral van Nando's, Louis houdt van vrouwen die van wortels houden, en Harry is de jongste en iedereen is geobserdeerd door zijn krullende haar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Harry is 17, geboren op 1 februari 1994 - morgen dus 18. Harry komt oorspronkelijk uit Holmes Chapel, Cheshire wat ligt in Engeland. Voordat hij deelnam aan het programma X Factor en uiteindelijk belandde in One Direction - de naam heeft hij tevens verzonnen - zat hij in de groep 'White Eskimo'.
    Louis is 20, geboren op 24 december 1991. Louis komt oorspronkelijk uit Doncaster, wat in Engeland ligt. De jongen heeft voor zijn auditie een aantal liedjes op youtube geplaatst, tevens speelde hij in de schoolmusical Grease. Hij heeft momenteel een relatie met Eleanor Calder.
    Zayn is 19, geboren op 12 januari 1993. Zayn komt oorspronkelijk uit Bradford en heeft net zoals Louis voor zijn auditie bij de X Factor liedjes op youtube geplaatst. Voor zijn auditie die gezien is, had hij zich al eerder opgegeven, maar durfde niet. Zijn stopwoordje is 'Vas Happenin''.
    Liam is 18, geboren op 29 augustus 1993 en komt van origine uit Wolverhampton. Liam heeft al eens eerder auditie gedaan voor X Factor, maar omdat Simon hem toen nog te jong vond, vertelde hij hem dat als hij een aantal jaren later terugkwam hij nog een kans verdiende. Liam eindigde tot bootcamp en kwam in 2010 weer terug, waar hij dus in de groep One Direction werd gestopt. Liam heeft een angst voor lepels. Liam heeft momenteel een relatie met Danielle Peazer (:
    Niall is 18, geboren op 13 september 1993. Niall is de enige uit de groep uit Ierland, hij is de kleinste van de vijf en wordt soms wel eens 'leprechaun' genoemd. Niall heeft een obsessie met Justin Bieber en Michael Bublé. Ook speelt Niall gitaar en is hij linkshandig. Sinds kort heeft hij een beugel.

    Voor meer, just ask.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zialled schreef:
    Ergens snap ik niet hoe je een Directioner kunt zijn, als je (bijna) niks over ze weet.


    Ik zelf ook niet, maar oké. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Harry is 17, geboren op 1 februari 1994 - morgen dus 18. Harry komt oorspronkelijk uit Holmes Chapel, Cheshire wat ligt in Engeland. Voordat hij deelnam aan het programma X Factor en uiteindelijk belandde in One Direction - de naam heeft hij tevens verzonnen - zat hij in de groep 'White Eskimo'.
    Louis is 20, geboren op 24 december 1991. Louis komt oorspronkelijk uit Doncaster, wat in Engeland ligt. De jongen heeft voor zijn auditie een aantal liedjes op youtube geplaatst, tevens speelde hij in de schoolmusical Grease. Hij heeft momenteel een relatie met Eleanor Calder.
    Zayn is 19, geboren op 12 januari 1993. Zayn komt oorspronkelijk uit Bradford en heeft net zoals Louis voor zijn auditie bij de X Factor liedjes op youtube geplaatst. Voor zijn auditie die gezien is, had hij zich al eerder opgegeven, maar durfde niet. Zijn stopwoordje is 'Vas Happenin''.
    Liam is 18, geboren op 29 augustus 1993 en komt van origine uit Wolverhampton. Liam heeft al eens eerder auditie gedaan voor X Factor, maar omdat Simon hem toen nog te jong vond, vertelde hij hem dat als hij een aantal jaren later terugkwam hij nog een kans verdiende. Liam eindigde tot bootcamp en kwam in 2010 weer terug, waar hij dus in de groep One Direction werd gestopt. Liam heeft een angst voor lepels. Liam heeft momenteel een relatie met Danielle Peazer (:
    Niall is 18, geboren op 13 september 1993. Niall is de enige uit de groep uit Ierland, hij is de kleinste van de vijf en wordt soms wel eens 'leprechaun' genoemd. Niall heeft een obsessie met Justin Bieber en Michael Bublé. Ook speelt Niall gitaar en is hij linkshandig. Sinds kort heeft hij een beugel.

    Voor meer, just ask.


    Hij heeft een beugel? O: Noooo zijn tanden zijn net zo schattig.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Hij heeft een beugel? O: Noooo zijn tanden zijn net zo schattig.


    Al best een tijdje hoor.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stroopwafels (no_chears)?


    Life is hard and then we die

    @Sexystyles

    Nope die is van Harry. Video d. xfacor


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zialled schreef:
    Ergens snap ik niet hoe je een Directioner kunt zijn, als je (bijna) niks over ze weet.


    That's something we like to call a directionator. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thanks allemaal!!!!!

    @Cartwright het meeste weet ik daarvan maar toch super bedankt!!!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Zialled schreef:
    Ergens snap ik niet hoe je een Directioner kunt zijn, als je (bijna) niks over ze weet.


    There's power in the words you whisper.

    Get twitter. Op twitter moet je #1Dfact opzoeken, of hun naam en dan #fact, dan krijg je ook bergen met dingen.
    And, welcome to the family hun<3


    Food.

    JAAAA mensen, I know dit bericht van mij klinkt alsof ik nix van ze weet. Maar dat is niet zo. Ik heb allen heeeeel veel woorden nodig heb er nu +/- 70 maar dat zijn er te weinig!!!

    Maak en tekening. klink vaag maar goed....
    Het eerste nieuwe tot nu toe is 'leprechaun' al het andere heb ik alllll lang!!! en Yep ik volg ze op twitter, en heb alle dagboeken gezien en al heel wat af gegoogled hoor!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.