• Héhé,
    eerst even; YEAH. Me gusta mijn nieuwe naam.
    Daarbuiten,
    Ik vraag me nou altijd af hoe stories toch in een keer in de top kunnen komen.
    Sommige verhalen staan er namelijk al voordat ze een fatsoenlijk hoofdstuk hebben..
    Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?


    I'm in love with you and all your little things

    Good question. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    kudos geven via proxies. ALs het goed is word het nu minder, omdat je nu een account nodig hebt om een kudo te geven als ik het goed heb begrepen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    “Love is a contradiction.”

    Tjah, dat vraag ik me ook altijd af...
    @Discord
    Dat kan volgens mij inmiddels niet meer


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pff. Dat is echt gezeik met die proxy's zeg. Dus mensen staan vals in de top, om eerlijk in de top te komen?


    I'm in love with you and all your little things

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    Tell me about it, stud.

    Chace schreef:
    Eerst in de top komen met veel kudo's door middel van proxy's/onbekende mensen om kudo's vragen/een steengoede story hebben, dan in de top komen doordat ze zoveel abo's hebben gekregen en die allemaal een kudo kunnen geven en als ze een nieuwe story hebben weer in de top komen omdat iedereen de oude story zo geweldig vond waardoor die oude abo's dan gelijk bij de nieuwe story een abo en een kudo doen. Dat denk ik dan ten minste ^^


    aha, een vicieuze cirkel (hé, schrijf je dat zo Ik wist het net nog zeker -.-)
    maar ook nu zie ik geen veranderingen in de topstories. Ze zijn nog steeds exact hetzelfde. Komt waarschijnlijk hierdoor.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Zoals de rest al zegt, proxy's. Maar als het goed is zou dat nu niet meer moeten kunnen, want je hebt nu een account nodig om een kudo te kunnen geven. Nou ja, we zullen zien. Als je je eraan stoort moet je het gewoon negeren. Ik kijk al lang niet meer in de top. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind de verhalen in de top wel goed hoor, daar niet van. Maar door die proxy's komen er nooit anderen in de top en dat vind ik wel balen.


    I'm in love with you and all your little things

    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, LordSarita, true. Maar one Direction is ook gewoon enorm leuk.
    Maar er zijn ook tijden dat Twilight, of Justin Bieber of wiv in de top stonden.


    I'm in love with you and all your little things

    Yayde schreef:
    Good question. (;


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LordSarita schreef:
    Proxy's.


    Je schrijft een story. Vervangt de jongens hoofdrol door iemand van One Direction. Zet 16+ in de titel en je krijgt je kudo's wel.


    Dit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ah, maar dat is ook niet met alle One Direction 16+ stories hoor.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik ken een user die dat deed, met proxy's. Iets na twaalven stond ze op #1 met twaalf kudo's en nul abo's.