• Lieve lezers van dit topic xD
    Ik heb een vraag. Ik heb ooit eens een poging gewaagt om een boek te schrijven. Dat failde hard dus ben gestopt en wil hem nu op Quizlet zetten, maar er dan een verhaal omheen bedenken...
    Daar ben ik al mee begonnen en staat al online, maar daar heb ik BTR(big time rush) in verwerkt... nog een fail van mij.
    Zal ik zo verder gaan of er onbekende personen of bijvoorbeeld andere beroemdheden (OP 1D NA!!!) in verwerken? Met het verhaal er omheen bedoel ik dat ze mijn failend boek gaan verfilmen dus dat ik als schrijfster naar LA ga en daar acteurs en actrices ga regelen. Deze uitleg is vaag, maar kan er niets anders van maken als dit... Dus moet ik onbekende personen als "acteurs" doen of bijvoorbeeld, wat ik al heb gedaan maar niet goed ging, BTR gebruiken?
    PLEASE HELP ME!
    Dank je alvast en sorry voor mijn vaagheid =D

    X'jes xBrownEyes

    Ik bedoel dat ik 't verhaal op Quizlet ga zetten, niet mijn failend boek naar een uitgever, daar heb ik al een ander boek voor bedacht ;)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:40 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Is je bedoeling om een beroemd schrijver te worden? Dan kan je nu best overschakelen naar onbekende personen, want uitgeverijen nemen geen fanfic's aan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Als je een boek wilt schrijven.. Dan moet je helemaal geen beroemde mensen erin gebruiken lijk mij (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wait... What? 0.o


    comfort in c h a o s

    ik zou onbekende personen nemen, kan je je verhaal altijd nog voor iets anders ook gebruiken

    Ik snap niet goed wat je bedoelt?
    Wil je schrijven over een film over je eigen boek?
    En altijd onbekende personen!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je hebt een dubbele fout in je titel, well done 8D.
    Maar ik snap je niet (joehoe).


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Je hebt een dubbele fout in je titel, well done 8D.
    Maar ik snap je niet (joehoe).

    Nee. Ik snap het ook niet.
    Maar je mag niet alleen "help" in de titel, het mag niet in hoofdletters en die drie uitroeptekens...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -> Titel aangepast, alleen help mag niet.


    I am an idiot, I move.

    Onbekende personen dus? xD


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Laten we het eens opnieuw proberen.
    Ik vind dat je moet schrijven over wat je wilt. Ben je grote fan van BTR, schrijf er dan over. Een grotere fan van iets anders, schrijf daar dan over.
    Of schrijf je niet graag over bekende personen? Schrijf over onbekende personen.
    Ach. Jij moet uit je gevoel schrijven.
    Ik ga het trouwens toch niet lezen, niet mijn stijl.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please