• Ik ben nog nooit blij geweest dat Smartschool bestaat. (of eloV of SchoolOnline of wat het ook nog mag zijn, gewoon een schoolsite met bestanden)
    Tot vandaag.
    Tot ik wilde beginnen leren voor een test.
    Tot ik merkte dat ik mijn biologie niet mee had en de cursus (niet ingevuld, maar wel een PPT met oplossingen) op smartschool stond.
    Dat was een pak van mijn hart, want een onvoldoende kan ik me niet veroorloven voor een wetenschapsvak.

    Dus? Heb jij ook al eens je boeken vergeten?
    Hoe sta jij tegenover die schoolsites?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:09 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben een keer m'n boek vergeten ja, maar toen ging ik samenvattingen lezen op internet. Maar dat soort sites kunnen best handig zijn, ookal gebruik ik ze niet (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Het enige handige eraan is dat je kan mailen en dat de menu's erop staan...
    Voor de rest dient het bij ons enkel om taken in te dienen, te krijgen, mails dat je betrapt bent op uit school sneaken en nog van die dingen... :C
    Edit: Oja, het is wel handig dat je je taken kan uploaden en dus niet hoeft af te printen en mee te nemen, want dan vergeet ik ze steeds ofzo...

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:21 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nele echt?
    OT: ja ik ben ook blij dat dat bestaat

    Mijn schoolsite is kut + de website waar leerlingenstof op staat gebruik ik toch nooit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehh, ik weet niet eens of wij zo'n site hebben? En anders zou wrs bagger zijn, onze school kennende...


    Deep inside, I've never felt alive

    Lynnx schreef:
    Nele echt?
    OT: ja ik ben ook blij dat dat bestaat

    Ja. Ik keek op smartschool. De cursus stond er oningevuld op en de ppt die Pluym gebruikt. Alleen die oefeningen enzo stonden er niet op, maar dat is niet erg


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben een site van onze school en dan moet je gewoon inloggen en kan je je cijfers bekijken enzo. Echt stom, want mijn ouders weten nu mijn inlogcode. Moet ik snel even veranderen....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had wel Smartschool in m'n vorige school. Echt irritant als je 't mij vraagt. M'n moeder zat er echt de hele dag op, en al onze resultaten verschenen erop, dus als ik een slechte test had hing ik sowieso.
    In de school waar ik nu zit mailen we onze leerkrachten gewoon via hotmail of zo, daar heb je veeeel meer privacy, want als je via Smartschool een leerkracht wou mailen konden ALLE andere leerkrachten het ook lezen, inclusief de directie.

    Mijn mening: Screw smartschool!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Fluorescent schreef:
    Mijn schoolsite is kut + de website waar leerlingenstof op staat gebruik ik toch nooit (:


    Hope goes lost but never dies.

    Hmm ik haat het, maar op sommige momenten is het wel heel handig :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn school is niet zo sociaal. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij hebben like vijf sites waar de roosters, clusters + opdrachten, cijfers en mail te vinden is. En wij krijgen dan les in usability van sites. Faal Saxion.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat dat soort sites, ze gebruiken het alleen maar om ons extra dingen te laten doen D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben blij dat woordjesleren.nl bestaat


    (Be)lieve in (you)rself

    Wij hebben een mailsite, een site waar de roosters opstaan, een site van de school zelf en teletop.
    Dat is het.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt