• Als je niet van zeiktopics houdt, raad ik je aan dit topic te verlaten. Of lezen op eigen risico. (cat)

    Ik was bijna de hele vond alleen thuis en net komen mijn moeder en mijn broer thuis. Mijn broer studeert in Leiden, maar is ieder weekend hier en nu ook al bijna heel januari omdat hij geen hertentamens hoeft te doen.
    Gelijk toen hij thuis was vroeg hij of het mogelijk was dat hij vrijdag zijn vriendin met de auto op ging halen. Mama zei dat het sowieso niet ging, omdat hij met papa naar het voetbal zou gaan. Gaat hij gelijk zo doen van 'jammer dit en dan kan ik haar het hele weekend niet zien wat ze moet werken'. Hij is 19 en zij 16 btw.
    Dus mama vroeg van: 'Kom je nu naar huis voor ons, of alleen voor haar?' Bekent hij mooi dat hij eigenlijk alleen voor haar komt. Maar mooi wel hier mee-eten en slapen en 9/10 keer is zij er dan ook.

    Ik heb echt niets tegen die vriendin hoor, het is ook wel een vriendin van mij, maar kom op. Ik vind het echt niet normaal dat hij alleen voor haar naar huis komt, kom dan gewoon niet of zo. Mama was 't daar wel mee eens. Wij zijn geen fucking hotel waar je mooi met je vriendin kunt eten en/of slapen en dan vervolgens de hele dag weg bent met elkaar, of op mijn broers kamer een filmpje gaan liggen kijken.

    Makes me pissed of really. Je bent 19 en al een hele tijd samen -mijn broer studeert nog niet die hele tijd, net een halfjaar- en nóg is hij obsessed als een klein kind en vindt hij haar belangrijker dan zijn familie. Leuk om je plaats zo te weten. Hij gedraagt zich de laatste tijd ook echt zó asociaal tegenover ons, hij laat duidelijk blijken dat hij hier alleen is omdat 't "moet". I hate him en nee, dat is niet alleen op dit gebaseerd.

    Moest mijn frustratie even kwijt, dankuwel. (':


    everything, in time

    Je broer was toch homo? Althans, dat dacht je toch?

    Haha, mijn zus haar vriend is hier ook gewoon te vaak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Je broer was toch homo? Althans, dat dacht je toch?

    Haha, mijn zus haar vriend is hier ook gewoon te vaak.


    Hahahahah, dat was een grap lieve schat. :3
    Hoewel ik dat op sommige momenten wel echt dacht haha.:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Hahahahah, dat was een grap lieve schat. :3
    Hoewel ik dat op sommige momenten wel echt dacht haha.:'D


    Nou, je klonk er anders wel serieus over. Achja, nevermind ik was deze zomer niet zo scherp.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn broers komen eigenlijk nooit thuis. En als ze er zijn zeuren ze dat het saai is en ze hebben alleen aandacht voor de katten. Maar dat boeit mij niks :')


    -

    Om eerlijk te zijn kan ik me wel voorstellen dat je broer er zo over denkt(hoewel ik wel vind dat hij dan zelf iets moet zoeken of naar haar moet gaan).
    Als ik ga studeren zie je mij thuis ook niet meer elk weekend, zo vreemd is dat toch niet dat hij niet graag thuis is op zijn 19e, dat hij voelt dat het moet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat 'ie ècht te hard van stapel loopt, duidelijk. Maar je kunt beter je moeder/vader laten preken, want daar zal hij eerder iets van aannemen. Desnoods geef je hem de subtiele hint dat je graag weer eens iets met hem zou willen doen als één gezin.
    Ondanks dat, begrijp ik dat je boos op 'm bent en dat jullie hier niet blij mee zijn. :3


    Let it come and let it be

    Awwww Leentje :( Anders kom je gewoon bij mij wonen <3


    Life is hard and then we die

    @Annick; Ja graag! Jouw band met je zusje klinkt geweldig.:9~

    @Frigga; Nee, hij MOET niet naar huis komen. Hij wil het zelf, of althans, hij wil alleen naar huis komen voor zijn vriendin. Hij hoeft van niemand hier naar huis te komen, echt niet. (:
    Daarom juist; hij gebruikt ons gewoon. Nou ja, mijn ouders vooral.

    @Sevda; Hahaa, ik hou me in hoor. Sorry, maar ik zie dit als onrechtvaardigheid en daar gaat mijn lichaam gewoon van trillen uit woede. D: Maar ik houd m'n mondje.


    everything, in time

    @Marleen: Hahaha valt wel mee hoor, ze is op het moment een vreselijk irritante puber XD maar mijn broertje is wel tof :Y) Dumpen we je broer gewoon in zee (joehoe)


    Life is hard and then we die

    Prima idee, doen we! Of we ruilen jouw zusje voor mij? (wbw)
    Als ze dan weer normaal kan doen mag ze terugkomen.


    everything, in time

    Jaaaaa goed plan. Dan heb ik een zusje van mijn broertje's leeftijd :D


    Life is hard and then we die

    Komt wel goed Leentje. Op een dag zal hij wel inzien dat jij/jullie veel leuker en belangrijker bent dan zijn vriendinnetje.
    En tot die tijd ga je maar bij Annick wonen, ik ga mee! :'D

    Jaaaa gezellig allemaal zusjes :D


    Life is hard and then we die

    Hmmm... Klinkt precies als mijn broer dus ik herken het.


    Take risks and conquer your fears.

    Och arme, jouw vader zal wel gek worden dan haha.:"D

    @Pericles, yeah, ben ik niet de enige!


    everything, in time