• Zeiktopic, FYI
    Ik ben de special DVD van HP 5 aan het kijken en ik heb net een gedeeltje gekeken en nu was minstens vijf tot tien minuten bezig aan het eind om in iedere mogelijke taal aan te geven dat deze DVD copyrights-bescherming heeft (of hoe je het ook wilt noemen).
    En nee, ik kon het niet doorspoelen of op het menu-knopje drukken. Kwam er weer zo'n onnuttig berichtje te staan met de inhoud: Deze actie is niet toegestaan op dit moment.'

    Om dit topic nuttig te houden: waar irriteer jij je aan met DVD's?


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan dingen die je niet door kunt spoelen dus, fuckers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat je ze soms 345645 keer opnieuw in de DVD speler moet doen voordat ze werken. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat ik geen DVD-speler heb (?)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat gezeik met die reclames die je niet door kan spoelen. o.o


    26 - 02 - '16

    Cartwright schreef:
    Aan dingen die je niet door kunt spoelen dus, fuckers.

    Cartwright schreef:
    Aan dingen die je niet door kunt spoelen dus, fuckers.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb bij DVD's niet echt dingen waar ik me aan irriteer. Het is meer mijn afstandbediening die me zo nu en dan naait door net lege batterijen te hebben op het moment dat er geen nieuwe batterijen in huis zijn. Dan kan ik dus geen taal selecteren of een film op pauze zetten, en ja, daar irriteer ik me dan behoorlijk aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik heb bij DVD's niet echt dingen waar ik me aan irriteer. Het is meer mijn afstandbediening die me zo nu en dan naait door net lege batterijen te hebben op het moment dat er geen nieuwe batterijen in huis zijn. Dan kan ik dus geen taal selecteren of een film op pauze zetten, en ja, daar irriteer ik me dan behoorlijk aan.

    Je kunt hem toch gewoon op pauze zetten via de DVD-speler zelf? Of jij moet wel een heel rare DVD-speler hebben... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Cartwright schreef:
    Aan dingen die je niet door kunt spoelen dus, fuckers.

    Dat op de een of andere reden de vorige dvd speler kapot ging terwijl een van mijn lievelings dvd's er in zat. En voor de rest had ik het als ze het niet goed doen of ik aan het begin van de film er achter kom dat er geen ondertitels zijn en mijn Engels toch niet goed genoeg is om het te kunnen volgen.


    Physics is awesome

    Vivace schreef:
    (...)
    Je kunt hem toch gewoon op pauze zetten via de DVD-speler zelf? Of jij moet wel een heel rare DVD-speler hebben... ;]


    Volgens mij kan dat niet hoor... Wij hebben er meerdere gehad en dat kon nooit.

    Pfft, ik heb meestal geen haat aan de DVD's of irriteer me ergens aan, meer aan de DVD spelers en alle kastjes en knopjes die je moet indrukken voor hij eindelijk werkt. Ik snap er geen hol van bij ons. Waarom werkt hij niet gewoon door hem aan en uit te zetten. x_x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij kan dat niet hoor... Wij hebben er meerdere gehad en dat kon nooit.

    Pfft, ik heb meestal geen haat aan de DVD's of irriteer me ergens aan, meer aan de DVD spelers en alle kastjes en knopjes die je moet indrukken voor hij eindelijk werkt. Ik snap er geen hol van bij ons. Waarom werkt hij niet gewoon door hem aan en uit te zetten. x_x


    Nikki, je haalt me de woorden uit de mond.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij kan dat niet hoor... Wij hebben er meerdere gehad en dat kon nooit.

    Pfft, ik heb meestal geen haat aan de DVD's of irriteer me ergens aan, meer aan de DVD spelers en alle kastjes en knopjes die je moet indrukken voor hij eindelijk werkt. Ik snap er geen hol van bij ons. Waarom werkt hij niet gewoon door hem aan en uit te zetten. x_x


    Mijn moeder vind het ook ondingen, dus ze laat het aan mij over en als het helemaal mis gaat dan hebben altijd nog mijn vader die het soms ook niet weet en dan mag ik het weer op lossen.

    Maar ik haat het ook dat je die vervelende tekst over dat het niet gekopieerd mag worden niet door kan spoelen, die ken ik inmiddels al bijna uit mijn hoofd en dat je dvd's wel op pauze kan zetten maar dat als je te lang wacht ze niet meer op pauze staan en je moet zoeken via het menu waar je ongveer was


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij kan dat niet hoor... Wij hebben er meerdere gehad en dat kon nooit.

    Pfft, ik heb meestal geen haat aan de DVD's of irriteer me ergens aan, meer aan de DVD spelers en alle kastjes en knopjes die je moet indrukken voor hij eindelijk werkt. Ik snap er geen hol van bij ons. Waarom werkt hij niet gewoon door hem aan en uit te zetten. x_x

    Ik bedoel hiermee met knopjes op de DVD-speler zelf, hè?
    Hmmm, dat herken ik. Wij hebben nu ook een tv met DVD-speler ineen en die hebben we denk een jaar of twee en die vond het opeens leuk om het geluid van alle DVD's te dempen... Fijn :S


    Deep inside, I've never felt alive