• Ja, oké, dat is wel een beetje overdreven, maar er gingen wel vier buisje bloed uit mijn lichaam vanmorgen.
    Want ik moest NUCHTER bloedprikken. Ja, nuchter, iets waar ik niet tegen kan.
    En ik was bang dat het vreemd en bot ging aanvoelen, en niet voor het bloed, dus wegkijken had geen zin, zoals de assistente zei. Lol.
    Het was overigens voor een check-up. (Ik heb last van mijn gewrichten, en de dokter vond dat ik lenig was, dus het is geen reuma. Denkt hij.)

    Maar wie heeft wel eens bloed moeten laten prikken? En hoeveel buisjes?
    Gniffel, hebben jullie dat ook gezien op het formulier onder redenen: "ter geruststelling". Hoe hilarisch is dat?!?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vaak, heel vaak.
    Laatste keer was in december, om mijn bloedgroep te ontdekken en om er zeker van te zijn dat ik in de toekomst veilig kinderen kan krijgen door resus of zo. :')
    Ja, lang verhaal. Maar ik ben daar dus op getest.

    En gewone prikken vorige maand, vanwege het inbrengen van een implanon. Verdovingsprikken en damn, wat waren die pijnlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet om het jaar 31 prikken halen (cat). Nou ja, 30 naalden, 1 bloedprik.


    i put the fun in funeral

    Ik moest laatst 6 buisjes en omdat daar niets uit kwam, moet ik binnenkort nog een keer.
    Maar nuchter is toch gewoon zonder eten en drinken, waarom zou het dan ineens vreemd en bot aanvoelen?:'D


    everything, in time

    ALTERMOON schreef:
    Ik moet om het jaar 31 prikken halen (cat). Nou ja, 30 naalden, 1 bloedprik.


    Dat klinkt erg onprettig. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 14:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb wel ooit bloedgeprikt (of hoe je het schrijft), maar ik gewoon normaal tegen bloedprikken... Maar het was maar één buisje en het was voor een allergietest voor huisstofmijt dus ik hoefde niet 'nuchter' te zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat heb ik ook gehad. Ook vier buisjes, dat was niet erg prettig met mijn naalden trauma ;x
    Maar ja, nu blijkt dat ik vitamine D tekort heb en ik ben aan de vitamine pillen ;3


    26 - 02 - '16

    Humble schreef:
    Ik moest laatst 6 buisjes en omdat daar niets uit kwam, moet ik binnenkort nog een keer.
    Maar nuchter is toch gewoon zonder eten en drinken, waarom zou het dan ineens vreemd en bot aanvoelen?:'D


    Nee, niet omdat ik nuchter moest zijn. Normaal ga ik nooit weg zonder iets gegeten te hebben.
    Maar omdat het bloedPRIKKEN is, en ik heb wel ervaring met andere prikken, zoals de baarmoederhalskankerprik. En die voelden niet prettig..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik ook gehad. Ook vier buisjes, dat was niet erg prettig met mijn naalden trauma ;x
    Maar ja, nu blijkt dat ik vitamine D tekort heb en ik ben aan de vitamine pillen ;3


    26 - 02 - '16

    Biologist schreef:
    (...)

    Dat klinkt erg onprettig. :X


    Valt wel mee, de reactie erop is vervelender :'D. Het is voor m'n anafylaxie, dodelijke allergie gedoe dinges.


    i put the fun in funeral

    Een keer moest ik voor een onderzoek (bloedprikken) ook nuchter zijn maar dat was ons niet verteld. En ik had eerst twee weken lang hormoonpillen moeten slikken (wat niet fijn was). Konden we terug naar huis, weer twee weken hormoonpillen slikken en bloedprikken.
    Maar ik moest eerst altijd elke 3 maanden bloedprikken, en dan denk ik ook zo'n vier buisjes.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik moet elke 3 maanden bloedprikken, 7 buisjes. Vreselijk. :'D

    laatste keer was in oktober...pfeiffer onderzoek...2 keer...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moest voor een test 4 buisjes prikken voor bloedonderzoek. Later die dag ben ik bijna flauw gevallen.

    Ik moet iedere maandag vijf buisjes afstaan and I still can't take it (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.