• Ik weet niet waarom alles mis loopt bij mij. Ik snap het gewoon niet n_n

    Het lijkt of diegene daarboven, die volgens mij helemaal niet bestaat, wraak op mijn leven wilt nemen ofzo. In 2jaar tijd ben ik een tiental mensen van mijn familie verloren. Vorig jaar is de beste vriendin van mijn moeder gestorven, waardoor ik mij dus ook rot voelde. En nu, nu heeft weer iemand kanker in mijn familie en die persoon haalt waarschijnlijk januari niet. Én heb ik, zoals vele, problemen thuis. Why? >< Niet dat ik wil dat iemand anders zo'n dingen meemaakt, want iedereen heeft problemen, maar ik ben het ontzettend beu. Het liefst van al zou ik door alles heen willen slapen. Tien jaar later willen wakker worden en dat zien wat er allemaal gebeurd is, hopen dat al het slechte voorbij is en gelukkig kunnen opnieuw beginnen. I'm sick of it >< en ja ik zoek aandacht [als ik zeg dat ik geen aandacht zoek gelooft niemand mij toch]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    das echt vreselijk kut. =$

    maar praat er met je vriendinnen over en zoek de vrolijkheid op dan dat je alleen maar een beetje verdrietig loopt te zijn. Ga lekker met je friends naar de bios ofzo. =D vrolijk jezelf op. =$

    strekte.. xx


    Love is in the air'<3

    hetzelfde als xPOESJEMIAUW

    probeer leuke dingen te doen, ookal is dat nie makkelijk en zoek steun bij je vriendinnen, ze zullen je wel helpen

    in ieder geval sterkte xx.


    You're a star in heaven.

    Ik ken ook zo'n perdiodes, ik weet precies wat je bedoeld ( behalve van die sterfgeval dinges ). Wees gerust, je geraakt er wel door. Na regen komt zonnenschijn ;)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33