• Ik heb wel vaker geplaatst dat ik een jongen al heel lang leuk vindt. Kijk maar in dit topic voor het hele verhaal:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123297

    (Lees tot; mis te erg, de rest is ff niet van toepassing nu. :'D)

    Ik heb zo vaak gebeden dat hij weer terug naar atheneum moet komen zodat hij weer in mijn klas komt. En raad eens? Mijn gebeden zijn verhoord, hij komt volgend jaar weer op atheneum, yaay! Ik weet niet wat voor profiel hij gaat doen (ik zit nu in de derde namelijk) maar ik kan alsnog bij een paar lessen bij hem in de klas komen! I'm so happy.


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk voor je! Mijn vriendje zit niet meer op school... Hij studeert ook nog niet, hij slaapt uit tot twaalf uur 's middags... JEALOUS.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Leuk voor je! Mijn vriendje zit niet meer op school... Hij studeert ook nog niet, hij slaapt uit tot twaalf uur 's middags... JEALOUS.


    Ahw! Maar hij is wel je vriendje! (: De persoon die ik leuk vind is niet mijn vriendje haha. :P


    The sun will rise and we will try again.

    Wat mooi! (:
    Als ik bid werkt het nooit ;x


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat mooi! (:
    Als ik bid werkt het nooit ;x


    Haha! Ik zit vaak zo te denken (vandaag nog) van laat dit vak uitvallen! En dan werkt het vaak. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat mooi! (:
    Als ik bid werkt het nooit ;x


    Jij was toch niet gelovig?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.