• Ik heb morgen een belangrijke presentatie en ik ben zo ongelofelijk zenuwachtig. De presentatie gaat over een zelfontworpen mascotte voor een vereniging. Twee weken hadden we om een mascotte te ontwerpen en er een flash banner van te maken. Mijn banner is sowieso niet heen mooi, omdat ik ziek ben geweest .. dus vandaar dat ik gewoon niet het maximale eruit heb gehaald en mijn presentatie modellen, daar ben ik ook niet heel tevreden over .. maar ik haat presenteren en ik stres hem nu al ):
    Edit:

    Mijn presentatie ging wel redelijk (: Ik heb een acht voor houding en spreken. Een 7 voor de inhoud. Een 6 voor mijn powerpoint en een 7 en een 6.5 voor mijn presentatiemodellen. Ik ben zo blij dat het erop zit!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:46 ]


    To infinity and beyond •

    Weet je wat mijn moeder altijd tegen mij zei?
    Als je in een sloot valt, blijf rustig. Pas als je eruit bent geklommen mag je panieken. ~ quote van mams.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik weet precies hoe je je voelt... Gewoon rustig praten en doe desnoods alsof iedereen al in carnavalskleding zit ^^ Probeer jezelf nu zo veel mogelijk af te leiden en er niet aan te denken.
    Succes morgen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou zeggen:
    Schrijf niet te veel op papier om dan vanbuiten te leren ofzo. Als er dingen zijn die je écht moet zeggen, schrijf dan enkele woordjes op een kaartje mee. Een presentatie gaat veel gemakkelijker als je gewoon spontaan begint te vertellen over je ideeën, dan als je een tekst hebt voorbereid.


    Has no one told you she's not breathing?

    Just relax, and walk the dinosaur.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Spiekbriefjes
    Chocolade
    Keep calm
    't komt goed (:


    26 - 02 - '16

    Mijn presentatie ging wel redelijk (: Ik heb een acht voor houding en spreken. Een 7 voor de inhoud. Een 6 voor mijn powerpoint en een 7 en een 6.5 voor mijn presentatiemodellen. Ik ben zo blij dat het erop zit!


    To infinity and beyond •

    Ik moest een presentatie doen in het Engels. FUCK dat was eng.
    Goede cijfers tochh?(: You may be proud.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:47 ]


    The universal language of art.