• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    Florence liep even weg.
    "Het is wel een schatje hé?" Fluistert ze lachend.
    "Zeker wel." Zeg ik en denk terug aan net.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Maybe," zegt Kyle terwijl hij een hand naar beneden laat gaan. Hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en kijk hem aan met een schuine glimlach.
    "Oh, gaan we mysterieus doen?" grinnik ik.
    Ik druk mijn lippen op die van hem en bijt even op zijn onderlip.

    Arion

    "Dank je," zegt Mary zacht terwijl het schaatsen beter begint te lukken. "Voor het eten, voor dit, voor alles."
    Ik kan niet anders dan glimlachen. Zachtjes knijp ik in haar handen.
    "Ik ben blij dat je het leuk vindt," zeg ik oprecht.
    Voorzichtig schaats ik iets sneller.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Oh, gaan we mysterieus doen?" Grinnikt hij.
    Hij drukt zijn lippen op mijne en bijt even in mijn onderlip.
    Ik zeg niks en draai me boven op hem waarna ik hem overal kusjes begin te geven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Zonder iets te zeggen komt Kyle bovenop me liggen. Ik voel zijn lippen overal op mijn huid. Ik laat mijn handen nog een keer over zijn lichaam glijden en bijt even op mijn piercing.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik dan.
    Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wat ben je van plan?" Vraagt hij.
    Ik kus me een weg naar boven tot bij zijn lippen.
    "Merk je vanzelf wel." Zeg ik zachtjes en druk mijn lippen ruw op zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet effe m'n hondjes uitlaten. tot zo. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik lach weer even. Ze was helemaal verliefd en haar gunde ik het.
    Ik pak mijn glas en neem voorzichtig een slokje. Ik ril even van de koude drank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [[ehm wtf]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Charmeur."
    Charlotte drukt een kusje op mijn mond. Ik glimlach naar haar en knijp ik haar hand. Zachtjes geef ik haar een kusje terug.
    Ik ben echt blij met haar.
    "Dank je," zeg ik nog een keer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle kust zich terug een weg naar boven. Ik ril even.
    "Merk je vanzelf wel," zegt hij zacht.
    Hij drukt zijn lippen ruw op de mijne. Gretig kus ik hem terug. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en geef een likje over zijn lippen waarop ik mijn mond al een stukje open.

    Charlotte

    Hij is zo schattig wanneer hij glimlacht.
    Michael drukt nog een kusje op mijn mond terwijl hij zachtjes in mijn hand knijpt.
    "Dank je," zegt hij dan.
    Verbaasd kijk ik hem aan. Ik trek een wenkbrauw op en lach even.
    "Waarvoor dan?" vraag ik niet-begrijpend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Ik lach even terug naar Lilly.
    Ik neem ook een slokje van mijn Cola.
    Ondertussen is Florence terug gekomen en neemt een paar flinke slokken van zijn Raketje.
    "Oké, wat zullen we eens gaan doen?" Vraag ik en zet mijn glas terug op tafel.

    Kyle

    Hij kust me terug en likt kort over mijn lippen waarna hij zijn mond een stukje opent. Ik laat mijn tong een stukje naar binnen gaan en laat hem met zijn tong spelen.
    Mijn handen haal ik door zijn haren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Waarvoor dan?" vraagt Charlotte.
    "Voor alles," zeg ik zachtjes.
    "Dat je hier bent, met mij, wij samen. Gewoon voor alles."
    Ik geef haar nog een kusje en ik ga weer op mijn rug liggen. Er steekt weer iemand met een stuk glas in mijn hoofd. Hard bijt ik op ijn tong om de pijn te verplaatsen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik glimlach even als Florence verliefd naar Isa kijkt. Een kleine steek jaloezie schiet door me heen. Tuurlijk ik gunde hun het wel. Ik haal mijn schouders op voor Isa's vraag. "Maakt mij niets uit hoor" zei ik en knipoogde naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ons tongen spelen een spelletje terwijl Kyle's handen door mijn haren gaan. Ik voel mijn opwinding toenemen en zucht even. Ik ben zo nieuwsgierig naar wat hij van plan is. Ik laat één hand op en neer over zijn rug gaan en duw mijn kruis nog een keer tegen het zijne.

    Charlotte

    "Voor alles. Dat je hier bent, met mij, wij samen. Gewoon voor alles."
    Ik smelt helemaal bij het horen van deze woorden. Hij drukt nog een kusje en gaat dan weer liggen. Voorzichtig vlei ik me tegen hem aan.
    "Daar hoef je me toch niet voor te bedanken?" fluister ik. "Ik ben graag bij je, met je."
    Ik wrijf terug even door zijn zwarte haren wanneer ik merk dat hij het weer lastig heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.