• Ik kreeg net een bericht toen ik een storie wou openen, dat er een virus op Quizlet zat en bladiebla.

    Wie heeft dit nog meer en kan het dat er hier een hacker ofzo zit!

    x Iris


    Firm believer of all that is magic

    Ik weet niet wat dat kan zijn, maar ik had in ieder geval niet zo'n berichtje.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat kan evengoed zijn van die reclames die op quizlet verschijnen.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik dacht dat het om een andere infectie ging. Lol.
    Maar ik heb geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen last van gehad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    madeupyou schreef:
    Dat kan evengoed zijn van die reclames die op quizlet verschijnen.^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Komt meestal door een afbeelding die bij een hoofdstuk of quiz geplaatst is. Zijn geen echte bedreigingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geen melding van een virus, maar heb wel al een paar keer een melding van een of ander vaag iets gehad als ik op 't forum zat. Ik druk 't alleen elke keer weg voor ik kan lezen wat het is. (cat)

    Scandal schreef:
    Geen last van gehad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, dat heb ik niet? Heel weird :S ff naar een mod of Rutger gaan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yoda schreef:
    Komt meestal door een afbeelding die bij een hoofdstuk of quiz geplaatst is. Zijn geen echte bedreigingen.

    Wat Yoda zegt idd.

    Wanneer je weer zo'n melding ziet kun je me dan een PB'tje sturen met de URL die in de melding staat? Dan kan ik de foto waar het om gaat verwijderen.


    Dit is mijn signature...

    Dat ligt vaak gewoon aan de reclames onder aan de pagina, krijg ik ook wel eens


    Ex astris, sciencia

    Rutger schreef:
    (...)
    Wat Yoda zegt idd.

    Wanneer je weer zo'n melding ziet kun je me dan een PB'tje sturen met de URL die in de melding staat? Dan kan ik de foto waar het om gaat verwijderen.


    Oké, dit zal ik doen.


    Firm believer of all that is magic

    Biologist schreef:
    Ik dacht dat het om een andere infectie ging. Lol.
    Maar ik heb geen idee.


    Save me from myself.

    Komt wss gewoon door reclame, krijg hier ook van die meldingen als er van die pop-ups verschijnen of als een website bepaalde reclame heeft.

    Maarja, daar heb je Noscript en Adblock Plus voor.

    Gumi schreef:
    Ik weet niet wat dat kan zijn, maar ik had in ieder geval niet zo'n berichtje.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.