• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De laatste dag van de zomervakantie is aangebroken.
    Tijd voor een laatste feestje, liefjes.
    Ben benieuwd wat De Kleine Graaf dit jaar in petto heeft voor zijn spetterend feest.
    We zullen in elk geval te weten komen wie de Oppergod en mooiste Godin van San Fransisco zijn. Haal jullie lakens maar alvast boven om een toga te maken.
    It's time to go Greek.
    Bezorg me een paar goede roddels?
    XOXO, Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topics, ik schrijf zo iets (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn topic's.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [mijn topics. ff denken]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meade schreef:
    [Mijn topic's.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Colfer schreef:
    [Mijn topics, ik schrijf zo iets (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    Ik bekijk mezelf nog even in de spiegel. Ik moet lachen als ik mezelf in mijn kostuum voor vanavond zie. Griekse Goden en Godinnen, de oudheid. Wat een geweldig thema heeft Aurnaud, mijn broer, toch weer uitgekozen. Origineel, dat wel. En het voordeel is dat iedereen straks er zo zal bij lopen, anders komen ze er niet in. Maar dit is wel de enige keer dat ze me in een rok zullen zien.
    Ik wandel rustig de trap af naar beneden en zet alvast het vat bier voor de jongens klaar. In een paar ijsemmers heb ik flessen rode en witte wijn voor de meiden. Maakt mij eigenlijk niet uit wie wat drinkt, zolang er voor iedereen wat wils is. De koelkast zit vol met frisdrank.
    Ik grinnik even als ik mijn zus, Aurélie, in haar slavenpakje zie voorbijlopen. Heerlijk, de jongste zijn. Het koste me enkel een lieve blik om mijn broers en zussen te overtuigen voor de bediening te zorgen vanavond. Ik kijk even rond. Laat de gasten maar komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Colfer schreef:
    [Mijn topics, ik schrijf zo iets (:]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Michele

    Met een zucht loop ik de lift binnen. Ongelooflijk dat mijn kostuum nu pas binnen was! Ongeduldig wacht ik tot de lift boven in het penthouse aangekomen is, wat me veel te lang duurt. Van zodra ik me door de deur kan murwen, doe ik het ook. Ik loop meteen door naar mijn kamer, om me om te kleden. Ik laat de stijltang al opwarmen, zo kan ik mijn haren beter invlechten wanneer ik klaar ben. Ik schiet mijn kleren uit, en doe mijn kostuum aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel en begin mijn haren te stijlen. Hierna vlecht en toupeer ik mijn haren en doe een gouden hoofdband in. Goedkeurend bekijk ik mezelf in de spiegel en neem een wit schoudertasje, dat perfect bij de outfit past. Ik doe nog snel mijn schoenen aan, en vertrek richting het feest van Bas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amelia
    De gouden armbanden knellen vreselijk om mijn polsen, maar dit negeer ik en blijf naar mijn spiegelbeeld staren. Mijn blonden lokken hangen krullend langs mijn lichaam, worden getemd door kilo's haarlak en vastgehouden door een bijpassende gouden lauwerkrans. Het had me uren gekost om er eentje te kunnen vinden en mijn vader ook nog maar zo ver te krijgen om deze voor me te bestellen. Toch had ik hem na heel wat smeken overgehaald en draaide ik nu sierlijk pirouettes voor mijn spiegel. Hopend dat ik vanavond de show zou gaan stelen, keek ik nog even op mijn telefoon en trok mijn witte, losse jurkje strak naar beneden. Mijn sandalen zaten als gegoten en ik wist dat het feest van Bas weer het onderwerp van de week zou zijn. Glimlachend checkte ik mijn make-up nog even na.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cristela Cascata "Cris" Santos
    Ik werp een blik in de spiegel en bekijk mezelf in mijn Kostuum Een glimlach glijd over mijn volle lippen. Ik zie er goed uit, precies zoals ik het wilde. Ik leg de laatste hand aan mijn make-up. Lipgloss dus. Dan loop ik mijn kamer uit, de trap af. Mijn vader komt net de voordeur binnen gelopen met een meisje dat maximaal drie jaar ouder is als ik en ik trek een walgend gezicht. "Hey" zegt Papa verbaast. "Hoi" ik probeer langs ze heen te glippen. Maar Papa houd me tegen. "Wat ga je doen?" vraagt hij. "een feest" antwoord ik. Papa wilt wat zeggen maar ik praat snel verder. "Wat kan jou het schelen? Jij gaat je lol toch wel hebben...yugh" Ik werp een walgende blik op het meisje en loop dan naar mijn auto.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beck Michael "Mike" Bowen
    De stralen van de warme douche omhelsde mijn lichaam, maar toen ik de knop omdraaide en het water verdween, kreeg ik het spontaan koud en snelde ik de douche uit om me af te drogen met de handdoek, waarna ik deze in de wasmand gooide. Ik had zin in het feest van Bas, want dat zijn altijd de gesprekken waar iedereen het later over heeft. Met een paar snelle bewegingen had ik mijn boxer aangedaan, mijn kostuum en ging ik op weg naar het feest. Glimlachend liep ik naar mijn auto en stapte in, maar op de weg daar naartoe zag ik alleen maar mensen met een vage blik op hun gezichten. “Een feest,” Grijnsde ik groot als verklaring. Toen stapte ik in en reed weg met mijn auto naar het feest waar iedereen het over zou hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joshua Liam "Josh" Jefferson

    Glimlachend kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Een witte toga valt tot boven mijn knie en bedekt een schouder, waardoor mijn gespierde linkerborst zichtbaar is. Ik haal mijn hand door mijn warrige haar en trek de achterlijke sandalen aan. Ook zet ik de nagemaakte lauwerkrans van Caesar op mijn hoofd. Ik gooi in de badkamer nog wat water in mijn gezicht en loop naar mijn auto.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Oh mijn god,' mompel ik terwijl ik in de spiegel kijk. Ik lijk wel gestoord dat ik naar dat feest ga. Nog steeds snap ik niet hoe Sarah me ooit over heeft kunnen halen om met haar mee te gaan. Ze heeft me zelfs weten over te halen zo'n kostuum te kopen. Gelukkig is het thema nog best wel leuk, Griekse Goden en Godinnen, maar alsnog. Met een zucht loop ik naar de badkamer waar ik wat eyeliner en mascara op doe. Om veel moeite te doen voor mijn haar heb ik geen zin in dus ik besluit maar gewoon een simpele vlecht te maken.
    'Liefje, Sarah is hier!' roept mijn moeder naar boven als ik bijna klaar ben. 'Ik kom er al aan,' roep ik terug. Een paar seconden later loop ik al naar beneden en als ik gedag heb gezegd tegen mijn moeder loop ik door naar buiten. 'Hee,' begroet ik Sarah wanneer ik in de auto ben gestapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    Ik stap door de voordeur naar buiten om te kijken of ik al mensen zie komen. Parkeren hoort geen probleem te zijn, onze oprit is haast zo groot als een tennisveld. Ik zucht even en overloop de regels die ik mezelf opgelegd heb.
    #1 Niet flirten met jongens
    #2 Niet staren naar jongens
    #3 Lach naar meisjes en raak ze af en toe aan, op aanvaardbare plaatsen

    Niemand, maar dan ook niemand mag er achter komen dat ik jongens val. Adelijk bloed of niet, het zou me mijn kop kosten, sociaal gezien. En het is al alleen mijn achternaam en mijn jaarlijks feest dat me een ticketje bij de populaire kringen bezorgt.
    Ik kijk nog even in de verte.
    Waar blijven ze?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.