• Ik wil een Nieuwe quiz Verzinnen, maar als ik er 1 Mijn Quizen worden niet vaak gemaakt, dus hier komt mijn vraag;

    van wat voor Onderwerpen Houden Jullie, voorbeeld; Getrouwd zijn mt TH of iets depresiefs?

    ik zit hier mee, ik wil geen quiz ontwerpen dat werkelijk maar 5 x gemaakt wordt.

    dus wil ik ff weten Wat voor Onderwerp jullioe koel vinden, want dan ontwerp ik daarop een Nieuwe Serie!!

    Tanxs als je wilt helpen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik hou van Fantasy ^^ Zonder Th of zo.. Iets dat totaal uit je eigen gedachten komt en dat op niets gebaseerd is..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind belangrijkste aan een quiz dat het een beetje geloofwaardig is.. als ik in de eerste quiz lees van je ontmoet tom en gaat meteen met hem naar bed denk ik ook egt van jah... dat overkomt toch niemand

    veel succes

    XxX

    ik maak zowat alle genres , zolang het goed geschreven is is het goed voor mij.
    dus niet teveel herhalingen in je zin bijv:
    ik open de deur. ik kijk even. ik zie niets. ik ben blij. zo'n verhaal lezen steekt tegen .


    voor de rest , is alles goed voor mij :)
    laat maar komen , ik zal ze wel maken .

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Schat wij gaan gewoon snel ons verhaal maken!


    I do not hook up.

    Naar 'Quizzen promoten'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Vampiers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Patat.


    Mew <3

    Mij =D

    nee grapje ,,Mijn egoprobleem komt weernaar boven :X

    Gwn ,,als het geloofwaardig klinkt en in de ik-vorm geschreven is,, En niet de hele tijd happy ,,Soals in de ene gaa je bijv.met tom naar de stad en in de volgende naa de bios ,, dan denk ik egt vn;;
    Tjsaa sgrijf dan gelijk : en se leven nog lang en gelukkig, Er moet wel wat in gebeuren ,, Seg maar (A)


    Crack a bottle