• Ja,, Ja Chantou ga weer Rollies weg geven hoor!!! :D
    Want ik ga Stoppen met Al mijn Andere Siries!!
    Maar oke,, ik hoop dat ik gewoon met deze door kan gaan, zonder een Inspiratie Stornis te krijgen, ik ik na de 4de deel al weer afhaak :P
    Maar dus,, Mijn iddee!!

    Het gaat ofer een meisje, een heeel verwent meisje! Als ze haar super sweet 16 Krijgt. (Ja ze is niet zo oud) Maar als ze niet haar idoll op haar Verjaardag krijgt, Flipt ze hem, Nee want ze krijgt geen Sammy Delux. maar een of andere Wijfen Band, genaamt Tokio Hotel, op haar feest. Ze is zo erg gekwets, dat ze zelfs Tom een Mep in ze zegzicht geeft, omdat hij riep, dat ze een verwent kreng was, omdat ze niet blij was, met wat ze kreeg, en zelf niet meer blij was met haar Gloed Nieuwe BMW 650i Cabrio. Alleen omdat haar vader niet Sammy Delux Had gerechelt, maar dus Tokio hotel. Zal Het meisje altijd zoon Bitch blijfen, of weet Tom haar te Temmen?!

    Dus,, mensjes, Wat vinden jullie er van?! [A]
    Nouw de rollen!!

    De hoofdrol; CuteAsHell
    De Bf Hoofdrol; IceCreamx3
    Nog een Bf Hoofdrol; ERRORxROMY
    Vriendin Bill; LindaRUINEDx
    Vriednin Gustav; TwingleWitch
    Vriendin Georg; Nickaaii
    Meisje, wat Supper Sweet 16 probeert te vergallen(Ash, en Bf's van Ash. Kunen haar niet uitstaan!);

    Zo, als je zelf nog rollen weet, Vertel het me!! ;)

    Wat ik wl weten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Teksje;
    Foto;
    Wat vind je van me iddee?!;

    OPGELET!!!!
    Als je de hoofdrol wil, Let op je tekstje!! Je bent een Verwent Kreng, en een Bitch! en nogal Ondankbaar, alles draait om jouw!!!
    En natuurlijk, de leeftijd van de hoofrol, is al bekend ;)

    EnMensen,, het is nog niet bekend dat th komt,, iedereen denkt dus nog dat Sammy Delux komt!


    Dunno ><

    Vriendin Bill Info komt^^

    naam;Linda^^

    Leeftijd; 17 Jaar?

    Teksje;

    HII Kiddo's^^
    Ik zal me ff voorstellen, is wel so Coowl, Linda is de Naam x]
    ik ben 17 Jaar en Addict to Zingen^^,, ik doe het al mijn hele leven en manny people zeggen dat het fantastisch klinkt!,, Im Also Addict en in LOve met Bill Kaulitz,, Jaja, de Bill kaulitz van TOKIO HOTEL, Hij is So Cute [/kwijlt], En ik hou echt super veel van hem,, en kan me geen leven zonder hem meer voorstelle!
    mijn Karakter?, Hmm, Bill zegt Nogal dat ik droge Humor heb, en Soms Arrogant kan zijn tegen Mensen die ik niet mag, maar het zal allemaal wel^^
    I Like: Bill<33, Uitgaan en Concerten,, ik heb echt een hekel aan die stomme opdringerige fans, die bill en mij geen geluk gunnen^^
    Maar Bill Roept,, moet move^^

    xx



    Foto;[url]hottp://i25.tinypic.com/11jvexu.jpg[/url]

    Wat vind je van me iddee?!; Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowl


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb ff een vraagje, als je de vriendin van Bijvoorbeeld Bill speelt, heb je dan al meteen in het verhaal al mt hem?, of nog niet?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb ff een vraagje, als je de vriendin van Bijvoorbeeld Bill speelt, heb je dan al meteen in het verhaal al mt hem?, of nog niet?


    IN dit geval wel ja ;)


    Dunno ><

    IKKEEE WIL DE HOOFDROL =)
    info komt ;]


    Winter is coming.

    IKKEEE WIL DE HOOFDROL =)
    info komt ;]


    En Ash Hoofd heeft de hoofdrl al,, sorry!?
    Wil je mischien een andere rol?!


    Dunno ><

    De Bf Hoofdrol! Ik ga even de info invullen. =D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    De hoofdrol; ^^

    Naam;
    Ash ^^
    Leeftijd;
    Weetje self:P
    Teksje;
    HOii bitches,
    MIjn naam is duss Ash , Remember that name..
    Und ik leef al enkele jaartjes op deze wereld =D
    My super Sweet 16 komt eraan ^^ En dan komt Sammy Deluxe ,GheGhe , AL die poeppie's om mijn school waren zò jaloers,, MAar goed ,Ik kan er niks aan doen dat ik knapper en rijker dan hun ben , Tog? GheGHe,, My sweet sixteen word GENIAAL ^^ en OH MY GOD, EN dan dat wijf op sgool ,die nerd , HAD PRESIES DESELFDE NAGELLAK ALS MIJ! Like ,,wtf ,,idd! Duss ik peer hem ,weer mn nagels overlakken ¬¬ Buhbaai Sgattie's <33

    Foto;
    http://i274.photobucket.com/albums/jj278/strawberries4u/celebrities/SeMi/Selena%20Gomez/selena_gomez_1213286566.jpg
    Wat vind je van me iddee?!;
    GENIAAl! jij hbt hem dan ook bed8 hea:P


    Crack a bottle

    Bf Hoofdrol
    Naam; Lara

    Leeftijd; 15

    Teksje; Hey,
    Ik ben dus Lara beter bekend als laartje ofzo, mijn hobby's zijn shoppen enzo telefoneren enzo. Nou ik ben dus 110% betrouwbaar en lief maar soms ook wel kattig hoor maar ik moet gaan de telefoon gaat XXX

    Foto; http://spbe.web-log.nl/spbe/images/2008/03/31/meisje_groningen.jpg

    Wat vind je van me iddee?!; Leuk!


    Zelfs de witste roos is niet wit............

    Rol; Bf Hoofdrol
    Naam; Tamar
    Leeftijd; 16
    Teksje;
    Haaaai!
    Ik ben Tamar.! Gewoon een heel speciaal knap kind van 16 jaar! Mijn beste vriendin Ash krijgt haar SUPER SWEET SIXTEEN! Ik hoop dat die net zo fantastisch word als mijn sweet sixteen! Maar dat zal wel.! Owh.! Ik heb gewoon zo'n zin in het feest! I LIKE PARTIES! En i like my friends. Verder heb ik een enorme hekel aan nerds.! En aan mensen die me mijn zin niet geven.! Trouwens ook aan mensen die mijn leven proberen te verzieken.! Maar ik denk dat dit het wel zo ongeveer is..
    duz.
    Baaaai x3

    Foto;http://www.ebeautydaily.com/wp-content/uploads/2006/03/shu_uemura_spring_2006.jpg
    Wat vind je van me iddee?!; SUPER SEXXY ÜBER GEWELDIG TOP =D =D


    Winter is coming.

    O kijk, dit is better (A)
    Mensen, ik ben egt een Bitch vandaag! Soory daarvoor!!


    Dunno ><

    (...)
    En Ash Hoofd heeft de hoofdrl al,, sorry!?
    Wil je mischien een andere rol?!


    Jaa Bf hoofdrol =)
    Maar dan ga ik even een aander tekstje maken =)
    en zal ik het zo bij de rest van de info zetten ;]

    ow.. het is Tamar x]
    Niet Tamara x]


    Winter is coming.

    Vriendin Bill.
    Info komt zo :D
    Naam; Julie

    Leeftijd; 16

    Teksje;
    Haai guys n__n
    mijn naam is Julie en ik ben al 16 jaar bejaard. Ik ben obsessed by mijn lieve Bill. Hij is lief, lief, lief en knap. Meer moet het niet zijn, toch?
    Ik heb 1 zus: genaamd Marie. Ik vind het geen leuke naam, maar mijn ouders vonden van wel. Dat bewijst nog maar eens hoe dom mijn ouders wel niet zijn. Toen Marie vertelde dat ze wiet had gerookt moesten mijn ouders lachen. Soms kan ik ze wel vermoorden. Soms? Altijd.
    Verder gaat het vrij slecht op school, maar dat komt mede door mijn ouders. Als zij een beetje beter op me zouden letten dan zou ik vast wel beter punten halen. HET IS GEWOON MIJN OUDERS SCHULD!
    En het is misschien ook een beetje Bills schuld. Als ik niet zo obsessed met hem was zou het allemaal niet gebeurd zijn.
    maar natuurkunde wacht n__n.
    baai

    Foto; http://i62.beon.ru/18/41/34118/29/5925729/x_10bfa02f.jpegp

    Wat vind je van me iddee?!; SUPER GAAF EN ORIGINEEL (A)


    rules don't stop me

    BF hoofdrol.
    Naam;
    -- Romy
    Leeftijd;
    -- 15
    Teksje;
    -- Hee, ik ben dus Romy, en loop 15 jaartjes rond op de aardbol. Ik ben de bf van Ash, No Ash no me. Binnekort geeft Ash haar sweet 16. Hoe tof? We hopen echt zo hard dat Sammy Delux komt! Hij is zoooo cuwl. Dus hopen dat ash haar ouders een beetje aan haar denken en dat sammy delux komt! =D. Maar ik moet weer gaan, Ash moet nieuwe nagelak kopen omdat de nerd van de school de zelfde had als haar Ö. xx, love u <3.
    Foto;
    -- http://www.quizlet.nl/images/2008/43/gvyfeiuxquimoial.jpg
    Wat vind je van me iddee?!;
    -- Tof!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    O kijk, dit is better (A)
    Mensen, ik ben egt een Bitch vandaag! Soory daarvoor!!


    Whaha x]


    Winter is coming.

    Dankjeeee <3


    Winter is coming.