• Ik heb net een hele mooie foto van Pom gemaakt en ik ben er echt trots op (:



    Ik weet dat de dag nog niet zo lang is begonnen, maar wat maakte jullie blij?


    26 - 02 - '16

    Een smsje van m'n vriendin en dat ik zometeen met een andere vriendin ga sleeën. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat mij blij maakt? Dat ein-de-lijk weer bij kan praten met mijn vriendinnen. Ik vind school niet erg, maar mijn opleiding neemt zoveel tijd in beslag, dat ik maar zelden tijd heb voor vriendinnen. En nu mijn zware weken eropzitten, kan ik ze eindelijk weer zien (:


    To infinity and beyond •

    Dat ik vandaag mijn vrienden weer ga zien op de judo. Want god, wat heb ik ze gemist.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Eledhel, wat gezellig! :D

    @NewZaynland, dat is mooi zeg! (: En leuke username!

    @LordSarita, gezellig (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 11:03 ]


    26 - 02 - '16

    Het Chinese nieuwjaars festival hier in Nieuw Zeeland was best leuk. Ik ben ook blij omdat ik daar zo'n dierenmuts heb gekocht, met een wolvenhoofd. Lekker dorkie. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HEAVYMETAL schreef:
    @Eledhel, wat gezellig! :D

    @NewZaynland, dat is mooi zeg! (: En leuke username!

    @LordSarita, gezellig (:


    Hihi thanks (:


    To infinity and beyond •

    2 leuke foto's van gisteren (:

    galabal vanavond al zal dat wel koud zijn

    @Disposition, dierenmutsen zijn hip :3

    @Hirsawa, leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Het feit dat ik mijn schaatsen van zolder heb gehaald en over een uurtje vertrek naar de natuurijsbaan in onze buurt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HEAVYMETAL schreef:
    @Disposition, dierenmutsen zijn hip :3

    @Hirsawa, leuk ;3


    Ikr. Ik zocht eigenlijk een katje, maar die hadden ze nergens. Deze vond ik dan de leukste :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Ikr. Ik zocht eigenlijk een katje, maar die hadden ze nergens. Deze vond ik dan de leukste :Y)



    I like it (:


    26 - 02 - '16

    Dat ik mijn kaartjes voor lowlands heb. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat ik zometeen naar 'n meeting ga (niet van Q) en mijn haar eindelijk eens goed zit.
    Ohja en het sneeuwt, wat geweldig is! :3


    Let it come and let it be

    Avignon schreef:
    Dat ik mijn kaartjes voor lowlands heb. _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.