• Vandaag heb ik nogal een dubbel gevoel....
    Ten 1ste voel ik me verdomt schuldig omdat een jongen van 1 jaar hoger me als zijn valentijn vroeg en ik hem dus moest afwijzen waar heel mijn klas bij stond...
    Hij had dus een heel boeket rode rozen voor me gekocht en stond ermee aan m'n lokaal dus kwam ik met m'n klas daar en ja... Hij gaf e die bloemen heb ik hem dus moeten zeggen dat dat heel erg lief van hem was , maar dat het echt niet hoefde.. En dat ik niet met hem kan zijn want dat ik geen gevoelens heb voor hem en dat ik het niet met iemand aanmaak als ik er geen gevoelens voor heb want dat dat met iemands voeten spelen is.. (Die jongen had het overigs al 3x aan gevraagd ervoor..)

    En nummer 2 mijn crush doet héél lief vandaag dus voel ik me ook wel héél blij :D
    We hadden een héél leuk Facebook gesprekjé. (Hij staat als Kermitjé in het gesprek.)

    Kermitjé :
    Smurfiiiinnn
    Rode roosje meisje
    en de witte zeker ni vergete: p

    Smufin :
    kermit
    en jaaa 10 rode rozen en 1 witte

    kermitjé:
    hhahaa
    Heb je niet gekust met hem?

    Smufin
    Nee! Echt niet! Nee! Da's gewoon een vriend!

    Kermitjé
    hahahaha
    komaan zo'n dikke tongzoen er ingooien

    haha

    Smufin
    Nie grappig ! Ekeess nee! Niet met hem

    Kermitjé
    hha xD
    ben je er morgenmiddag?

    Smufin
    Jaa (a) Alhoewel nu jij zo bezig bent van C(diene gast da mij vroeg) pff kwee nie ze

    Kermitjé:
    nja ok niet kussen met C, dat mag niet!
    te ma graptjen whi van kussen me em..

    Smufin
    Nee dat mag inderdaad nie xd kwe wel da dat ma grapje was


    Kermitjé
    2cdkes gemaakt?
    2 cds zelfgemaakte hardstyle mix? ;D

    Smufin
    Nene 1cdké skrillex voor mijne nonkel en dan een cdké met de laatste nieuwkes op

    Kermitjé
    gatver
    Skrillex
    Schaamt gy u ni ;)

    Smufin
    Haha nee skrillex eeft ook nog goeie liekes zé tisz nii allemaal dubstep héa en tisz meda mn nonkeltje op skrillex concert moet securety doen en y wilt da al beetje kenne héa :p


    Kermitjé
    lol
    FUCK DUB & FUCK SKRILLEX
    Point taken
    verneukt onze style
    it's sad to see and hear

    Smufin
    haha njaa pech vr jou want toch luister ik erna ;p


    Kermitjé
    omg
    schaam u!
    Geen mixkes meer voor u ze

    Smufin
    Ohhh das nie lieefff ;c

    Kermitjé
    28 februari mag ik nr werk kome ipv school
    pfuu
    als jij skrillex luisterd
    dan moete niets van my verwachte .. ;c

    Smufin
    Ohh da vind ik niet leuk .. ;'c :'(

    Kermitjé
    Ik wel:p
    tot ge da ni meer luisterd
    ik heb u wel nodig als MC dan moet je hardstyle blijve !

    Smufin
    Pff... Ma ik blijf hardstyle ma soms gewoon is afwisseling nodig zé ;o

    Kermitjé
    luisterd dan dance gwn
    ni skrillex!!!!!!!!! ;c..........

    U hurt me girl wit that
    hurt me badly ;'(

    Smufin
    Owhh sorry ;(
    kzalt niet meer doen hoor ... ;c

    Kermitjé
    Just don't lissen to it my girl

    Smufin
    Ok..

    Kermitjé
    Believe me, it's much more healthy if u don't listen to it ..

    Love ya (H)

    Smufin
    To ! (H)

    Kermitjé
    :D
    ikke blij zyn nu ;p

    Smufin
    Hihi ik blij zijn da jij nu blij bent :D

    Kermitjé
    (H) :D



    sorry voor de slechte spelling etc...
    Nee wij maken geen ruzie hier in hoor ;p


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dat is wel dubbel ja..


    26 - 02 - '16

    Ohw das inderdaad wel dubbel. Maar dat van die eerste jongen met die rozen vond ik wel echt vetlief!! Jammer dat je hem niet leuk vind :'3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 22:15 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bedenk gewoon dat bijna iedereen dit wel eens meemaakt en dat iedereen het, inc. jij, binnen een tijd wel weer vergeten bent ; -)
    Veel succes met je crush haha!


    Tell me about it, stud.

    Ik kon nog geen eens de helft lezen, hebben jullie een nieuwe taal uit gevonden?(ik bedoel het niet gemeen maar soms kon ik toch echt niet begrijpen wat je bedoelde)

    Maar het is natuurlijk wel naar dat je hem af wees waar je hele klas bij was maar aangezien hij het al drie keer had gevraagd had hij het min of meer kunnen verwachten.

    En wat leuk dat je crush zo aardig was maar hij houdt niet echt van jouw muzieksmaak, tenminste dat dacht ik dat ik las


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik kon nog geen eens de helft lezen, hebben jullie een nieuwe taal uit gevonden?(ik bedoel het niet gemeen maar soms kon ik toch echt niet begrijpen wat je bedoelde)

    Maar het is natuurlijk wel naar dat je hem af wees waar je hele klas bij was maar aangezien hij het al drie keer had gevraagd had hij het min of meer kunnen verwachten.

    En wat leuk dat je crush zo aardig was maar hij houdt niet echt van jouw muzieksmaak, tenminste dat dacht ik dat ik las


    Nja , maar het was niet mijn schuld dat de hele klas erbij was... Dat was de schuld door de meisjes die mij naar daar moesten lokken. Ik weet het onze gesprekken zijn meestal vrijwel onleesbaar...
    Nou ik ben nogal ruim van smaak in muziek ; Metal , Hardcore , Hardstyle , R&B , etc... Maar over het algemeen hebben we vaak dezelfde smaak , maar soms is er iets waar ik naar luister dat hij totaal niet leuk vindt zoals skrillex.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Leuk voor je ^^ en echt, het is zo overduidelijk dat hij iets voor je voelt! Al is het maar gewoon vriendschap (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sweet


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Teveel spellingsfouten. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Thankful schreef:
    Bedenk gewoon dat bijna iedereen dit wel eens meemaakt en dat iedereen het, inc. jij, binnen een tijd wel weer vergeten bent ; -)
    Veel succes met je crush haha!


    this and zijn jullie uit west- (of oost)-vlaanderen? Het klinkt toch zo :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind de rozen-jongen leuker klinken maar je kunt je gevoelen niet veranderen, en verder snapte ik he-le-maal niets van jullie gesprek. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Peyrac schreef:
    (...)

    this and zijn jullie uit west- (of oost)-vlaanderen? Het klinkt toch zo :Y)


    Oost -Vlaanderen , maar ik spreek beide , mn pa is West - Vlaams. Wat merk jij dat goed op.. :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ElfenLied schreef:
    Ik vind de rozen-jongen leuker klinken maar je kunt je gevoelen niet veranderen, en verder snapte ik he-le-maal niets van jullie gesprek. XD

    Het gesprek ging erover dat hij niet wou dat ik naar die muziek luistrde..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey