• Mensen, jullie hebben me weten te overtuigen.
    Ik heb het eerste boek gereserveerd bij de bibliotheek.

    En nu ben ik echt benieuwd.
    Hoe moeilijk is het engels overigens? Ik wil het in het engels lezen, want mijn engels is niet zo goed.
    (Ja, dat is logisch, zo gaat het niveau van mijn engels omhoog. ;') Oefening maakt kunst.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb hem niet in het engels gelezen, maar ik kan je verzekeren dat de hongerspelen geweldig zijn! Dan bedoel ik ook 'vlammen' en 'spotgaai' (;
    Veel leesplezier !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik heb hem niet in het engels gelezen, maar ik kan je verzekeren dat de hongerspelen geweldig zijn! Dan bedoel ik ook 'vlammen' en 'spotgaai' (;
    Veel leesplezier !


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Waarschuwing; Boek 3 valt tegen.

    Boek 1 is gewoon het leukst [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waarschuwing; Boek 3 valt tegen.

    Boek 1 is gewoon het leukst [:


    Dat is een mening, want ik vond boek 3 helemaal niet tegenvallen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vond de boeken eigenlijk helemaal niet goed. ;s


    comfort in c h a o s

    Ik was er niet zo kranig naar, maar eenmaal de hongerspelen je meegesleurd heeft, is het echt prachtig. Ik wacht momenteel ongeduldig tot Vlammen terug is in de bib, ik wil zo graag daarin beginnen. :3


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik vond ze eerlijk gezegd een klein beetje tegenvallen :'D
    Het is wel leuk hoor, maar stiekem had ik er meer van verwacht omdat iedereen hier er zo dol op is :Y)

    Ik denk trouwens dat het Engels goed te doen is (ik heb ze in het Nederlands, maar toch).

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 13:50 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb ze in het engels gelezen en ik vond het wel meevallen. maar ik ben niet ergobjectief, want ik ben Engels opgevoed. maar het zijn echt goede boeken, en je wordt helemaal meegesleept.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Endure schreef:
    Waarschuwing; Boek 3 valt tegen.

    Boek 1 is gewoon het leukst [:


    This ^
    Ik heb ze geleend van Ems -die leest alleen maar Engels- en ik vind ze wel leuk in het Engels, alhoewel sommige termen misschien niet altijd duidelijk zijn voor mensen die het niet gewend zijn van in die taal te lezen :Y)


    Change, the only good thing in this world.

    Ik ben net begonnen (eindelijk) in de eerste in het engels... Het is tot nu nog best wel leuk... Maar ik ga eerst verder lezen en dan pas heb ik een oordeel ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Rickman schreef:
    (...)

    This ^
    Ik heb ze geleend van Ems -die leest alleen maar Engels- en ik vind ze wel leuk in het Engels, alhoewel sommige termen misschien niet altijd duidelijk zijn voor mensen die het niet gewend zijn van in die taal te lezen :Y)


    Van mij dus ^^
    Anyways, ik vind ze ook wel heel erg leuk in het Engels maar ja, ik ben opgevoed in het Engels-Nederlands dus mijn mening is redelijk subjectief aangezien ik het gewend ben c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb deel één in het Nederlands gelezen en deel twee en drie in het Engels. In het Engels vond ik het véél mooier en het was heel goed te doen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ze in het Nederlands gelezen. Maar ik denk dat het Engels vrij goed te doen is. Ik lees wel vaker young adult boeken in het Engels, en ik heb er eigenlijk vrijwel nooit écht moeite mee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.