• aaah ik heb net een horloge bij de New Yorker gekocht, en nu kan ik hem niet afkrijgen O_o iemand idee?


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Omg, stiekem moest ik lachen toen ik dit topic las, sorry (: Maar misschien kan iemand anders het de sluiting voor je losmaken? En anders moet je iets glads als zeep hebben zoals de meesten zeggen, misschien helpt dat wel. En anders: Kapotmaken.


    “Love is a contradiction.”

    Heb je niet zo'n bandje met een slot er aan ofzo??
    Euhm zo niet, gebruik crème of zeep, boter, iets waar door het er af kan glijden...?

    ZAYNxBIEBER schreef:
    Boter of zeep..
    Of er heel hard tegen schreeuwen:
    ''GA LOS, JIJ FUCKING HORLOGE!'' :3


    Of je moet het heel aardig vragen, werkt altijd :3


    Cookies!

    O, en ik heb nog wel een hamer by the way >:3
    Of de kettingzaag van mijn vader xd


    Cookies!

    IchLiebeZiam schreef:
    Goed invetten met zeep en/of boter, zodat het van je pols afkan glijden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Aan trekken aan het slotje (:
    Had ik ook toen ik één kocht in de new look.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hahaha sorry ik moet echt lachen! Heb je hem er nog af gekregen???


    ~Live your life!~

    Popcorn. Veel popcorn.

    Vraag of iemand je wil helpen? ;o


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    hahahahha. Lachstup. Vraag het je moeder of vader, broertje of zusje, zeep of boter, zaag het eraf: maar vooral: SCHREEUWEN.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Chace schreef:
    Omg, stiekem moest ik lachen toen ik dit topic las, sorry (: Maar misschien kan iemand anders het de sluiting voor je losmaken? En anders moet je iets glads als zeep hebben zoals de meesten zeggen, misschien helpt dat wel. En anders: Kapotmaken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Kniptang ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OHMYZAYNx schreef:
    Boter of zeep..
    Of er heel hard tegen schreeuwen:
    ''GA LOS, JIJ FUCKING HORLOGE!'' :3


    There's power in the words you whisper.

    irritant he.

    Ben ik de enige die haar naam als CockAholic las?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 10:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.