• Ik heb twee verhaalideeën, maar voor ik aan één van de twee ga beginnen wil ik eerst weten welke jullie het leukste vinden.

    Verhaalidee één:
    Een meisje leeft het ultieme, perfecte leven. Ze heeft een leuk vriendje, de allerliefste vriendinnen, een goede band met haar ouders, een groot huis, meer dan genoeg kleding en bergen met geld. Kortom, het leven dat ieder meisje zou willen leven. Maar schijn bedriegt. Dit meisje is namelijk helemaal niet blij met haar leven en het enige wat zij wil is vrij zijn. Op een gekke avond besluit ze haar koffers te pakken en voorgoed afscheid te nemen van haar oude, vertrouwde leventje. Vlak voor ze weg gaat, schrijft ze een brief aan haar ouders: ‘Bedankt voor alles wat jullie voor me gedaan hebben, voor de manier waarop jullie me opgevoed hebben. Daar zal ik jullie voor eeuwig dankbaar voor zijn. Vraag me maar niet waar ik heen ben gegaan, dit weet ik namelijk niet. Ik ga op wereldreis, de wereld verkennen en zie wel waar ik strand, waar ik terecht kom. Kus, jullie dochter.’

    Verhaalidee twee:
    Een meisje is prinsess maar als klein meisje is ze naar een andere wereld -genaamd aarde- gestuurd omdat het te gevaarlijk voor haar eige wereld was, maar als ze op haar 18e verjaardag van een rots het water in springt komt ze niet in het water, maar strand ze op de één of andere manier in haar eige wereld. Als ze hier na een aantal dagen bij komt ligt ze in het huis van een familie die er doormiddel van de ketting om haar nek achter is gekomen wie ze echt is en haar de opdracht geeft naar het kasteel af te reizen.

    Het zijn beide nog grove schetsen waar nog vanalles aan veranderd zal worden, maar voor ik weet welke ik uit ga werken wil ik graag jullie mening weten.
    Dus, welke lijkt jullie het leukste?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mij lijkt de eerste het leukste!(Y)
    Ik vind wegloop verhalen altijd geweldig...xD

    Ik vind de tweede het leukst


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik denk dat ik het tweede de leukste vind:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Twee.


    26 - 02 - '16

    alletwee maar hetr lieft 2


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I don't really like both of them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I don't really like both of them.

    Escritura schreef:
    I don't really like both of them.


    comfort in c h a o s

    twee!! Wil je me waarschuwen als je met ze begint? Ik vind ze bijde leuk, maar als ik mag kiezen, dan kies ik voor 2(flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dank jullie!

    Ik denk dat ik inderdaad verhaal twee aan ga maken, ik zal wel waarschuwen wanneer ik hieraan begin


    Keep your head up, keep your heart strong

    Escritura schreef:
    I don't really like both of them.


    Ex astris, sciencia

    Escritura schreef:
    I don't really like both of them.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    allebeide maar als ik moet kiezen: de 2e


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.