• Welke zin?

    Ik wil een tekst op mijn muur doen, maar ik twijfel tussen deze zinnen?
    Welke zou jij kiezen?


    Ivar Oosterloo.

    ik snap waarom je twijfelt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou geen van die allen kiezen. Ze klinken een beetje depressief en dat is nou niet zo goed voor je humeur... :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.
    Vind ik de beste eruit, maar ik ben het er wel mee eens dat ze nogal depri of afhankelijk klinken..
    Je moet namelijk niet vergeten dat het geen zin is voor je msn naam, maar voor op je muur.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:11 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb I'm just a girl, trying to find a place in this world. gekozen maar ''People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long'' is ook heel mooi!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik zou wat optimistischers doen. Deze zijn wel heel mooi, maar niet echt bevorderlijk voor je humeur.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eigenlijk zou ik geen van allen doen, ik zou meer iets doen wat je kracht geeft om door te gaan. Iets dat motiveert, niet iets dat deprimeert. Maar als ik dan toch moet kiezen dan maar: ''Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, ze zijn een beetje allemaal depressief. Kies liever een opgewekte.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Kan je ze gewoon niet allemaal??

    Mmm weten jullie misschien vrolijkere? Ik kan geen mooie/leuke vinden verder (':


    Ivar Oosterloo.

    1 of 3, lastig...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gekozen voor "I'm just a girl, trying to find a place in this world." want die vind ik nog het mooist, die andere lijken me toch net iets te depressief om elke dag tegenaan te kijken..


    “Love is a contradiction.”

    Louisheid schreef:
    Mmm weten jullie misschien vrolijkere? Ik kan geen mooie/leuke vinden verder (':

    Ik heb zelf: ''Dreams don't always have to exist while the sun is down and your eyes are shut.'' op mijn muur staan. Het is een quote van mijn favoriete zanger, heb jij geen mensen die je inspireren die eens iets hebben gezegd waarvan jij denkt: ja dit motiveert mij!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eledhel schreef:
    Ik zou geen van die allen kiezen. Ze klinken een beetje depressief en dat is nou niet zo goed voor je humeur... :]


    Ex astris, sciencia

    Louisheid schreef:
    Mmm weten jullie misschien vrolijkere? Ik kan geen mooie/leuke vinden verder (':

    Eh, kijk naar de signatures van mensen hier op quizlet, of haar iets uit de lyrics van je favoriete nummers?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat ik er twee ga doen! Ik doe op één muur people cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
    en dan op de ander: If you wanna do something, just go for it. You've got nothing to lose - Louis Tomlinson ^^
    Wat denken jullie?


    Ivar Oosterloo.