• Hey directioners! Ik zat zo te denken omdat er mega veel 1d fans zijn die graag fan fic schrijven hier op Q. Waarom schrijfen we niet allemaal een korte fan fic van bijv 3000 woorden ( in het enges) . Dan bundele we datin een boek en sturen we het op naar 1d. Xxx. MariStyles


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    Hahahaha, nee.


    SLOAN.

    Leuk idee maar ik denk niet haalbaar.

    Uhm... Nee. :')


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Doe dat met die grammatica en spelling uit je bericht en ze gooien het gelijk in het vuur (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat er veel mensen mee willen doen, maar alleen de helft of minder het opsturen.


    Firm believer of all that is magic

    En dan? Denk je werkelijk dat hun die fanfiction gaan lezen? Als ze al een goed geschreven fanfiction willen lezen, kijken ze echt wel op die Engelse one direction fanfiction site of op tumblr. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Hahhahahahhahas no.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 9:03 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, nee. Dat gaat ze sws niet lezen en ik betwijfel of Quizlet wel goed genoeg Engels kan schrijven daarvoor en dan met name de One Direction fans, aangezien daar nog kinderen tussen zitten van 11 / 12 jaar, nauwelijks Engels hebben gehad.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja jullie hebben denk ik wel gelijk, ik bedacht dit rond 1 uur. Dan denk ik neit echt optimaal. Sorry


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    Payned schreef:
    En dan? Denk je werkelijk dat hun die fanfiction gaan lezen? Als ze al een goed geschreven fanfiction willen lezen, kijken ze echt wel op die Engelse one direction fanfiction site of op tumblr. :3


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Peeta schreef:
    Hahahaha, nee.


    comfort in c h a o s

    Cartwright schreef:
    Lol, nee. Dat gaat ze sws niet lezen en ik betwijfel of Quizlet wel goed genoeg Engels kan schrijven daarvoor en dan met name de One Direction fans, aangezien daar nog kinderen tussen zitten van 11 / 12 jaar, nauwelijks Engels hebben gehad.


    Ex astris, sciencia

    Payned schreef:
    En dan? Denk je werkelijk dat hun die fanfiction gaan lezen? Als ze al een goed geschreven fanfiction willen lezen, kijken ze echt wel op die Engelse one direction fanfiction site of op tumblr. :3

    Discord schreef:
    Doe dat met die grammatica en spelling uit je bericht en ze gooien het gelijk in het vuur (cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk ideeeee(H)

    Maar dat gaat denk ik niet werken...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.