• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [FlammerdeBamBamBam.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Doet nog steeds iedereen die daarboven staat actief mee? Ik wil ook meedoen.. :0]

    Password schreef:
    [Doet nog steeds iedereen die daarboven staat actief mee? Ik wil ook meedoen.. :0]

    [Nou eh, cybele is er nooit. Ik zal even pb'en]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    "Nee, maar het zag er erg goed uit" Complimenteert ze mij. "Kan je het me leren?" Vraagt ze dan. Ik knik even. "Is goed" Antwoord ik en denk even na hoe we het best kunnen beginnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lemmiwinks doet ook nooit mee.]


    Remember to be ridiculous.

    Ashleigh
    'Is goed,' zegt Sven. Ik knik en terwijl ik wacht op zijn uitleg kijk ik weer even naar de zee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dan is de vraag; Vinden jullie het goed als ik meedoe/mee kan doen? (:]

    [Wat heb ik gemist?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ja, behoefte aan een extra actief crewlid zeg, Eliza[artemis] is het enige actieve meisje in haar crew]


    Remember to be ridiculous.

    [niet bijzonder veel, mag Eliza tegen Zach gaan schreeuwen omdat hij zo gemeen deed over Ben?]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik was van plan Zach sorry te gaan laten zeggen, eigenlijk, als dat mag?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Squib schreef:
    [ja, behoefte aan een extra actief crewlid zeg, Eliza[artemis] is het enige actieve meisje in haar crew]


    [Okeeii. Dan hoop ik dat ik mee kan doen. ;D]

    [Ik post zo mijn laatste reactie]

    Benjamin

    Ik ademde in en blies het weer uit. De tranen veegde ik weg. Wat kon mij het schelen dat ze me zag huilen ? Mannen hebben heus wel gevoelens hoor, hun harten zijn niet van steen ! Bij de meeste dan toch. Mannen proberen gewoon stoer te zijn voor de vrouwen, maar soms, helpt dat gewoon niet. Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn gezicht in haar nek. Ik snapte wel dat ze Zach wilde geloven, maar ja ... Ik wist wel wat ze bedoelde.


    [Als je een persoontje hebt kan je naar Liam gaan, die doet toch niets]

    Siënna

    Ik wrijf geruststellend over zijn rug. 'Ben?' Ik wacht tot hij opkijkt. Ik kus hem zachtjes op zijn lippen. Hij smaakt een beetje zout van de tranen, maar ik waarschijnlijk ook. Mijn hand ligt gedeeltelijk op zijn borstkas, en weer kan ik zijn hart voelen kloppen. Hij klopt sneller. Ik lach daardoor tijdens onze kus misschien als een idioot, maar het kan me niks schelen. Ik zweef weer op een roze wolkje, en niemand hier kan me er meer af duwen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'