• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    Asya.
    Wat ben ik blij met mijn genen. Ik kan niet rood worden anders was ik nu zo rood als een lantaarnpaal. Ik geef Matthew een klein lach.
    "Die zoen was niet zo bedoeld, sorry," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn Louis Vuitton koffer uit het rek haal.
    "Gaan we naar buiten?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik neem even een douch om op te warmen dan ben ik over een kwartiertje weer terug denk ik. ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivar

    Ik grijns terug naar Emily, 'Dat hoop ik dan maar,' grinnik ik. Ik kijk weer even naar Luel, 'Heey,' Groet ik terug.

    [waarvan ben je weg?]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:30 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Matthew
    ''Die zoen was niet zo bedoeld, sorry,'' zegt ze dan. Voor ik iets terug kan zeggen vraagt ze zachtjes of we naar buiten gaan. Ik knik. ''Is goed.''
    Die zoen was niet zo bedoeld? Lekker is dat. Misschien was het voor haar niks serieus. Ik loop de bus uit, volgens mij komt ze achter me aan.


    The universal language of art.

    Luel

    Ze glimlacht naar me en ik lach terug. Dan houd ik mijn hand horizontaal tegen mijn voorhoofd aan, zodat mijn ogen niet verblindt worden door de zon.
    'Mooie omgeving is het hier, hè?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Henry McPolasky
    'Dat heb je dan goed gezien.' Zeg ik op mijn eigen nogal eigenzinnige toon. Ik doe geen moeite om van mijn plaats te komen. Ze mocht al blij zijn dat ik moeite deed om te antwoorden, maar goed, als ik niets zei zou ik deze week al helemaal niet overleven. 'Wie ben jij?' Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:33 ]


    Cookies!

    [hoi]


    The universal language of art.

    [hai.]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Chiya. Jij?' vroeg ik. Hij leek nogal eigenwijs en lichtelijk vreemd, maar goed.
    Ik leunde op de boom. Ik had geen zin naast hem te gaan zitten, en ik dacht dat hij dat ook niet echt had.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:09 ]

    Asya.
    Ik volg Matthew naar buiten. Hij ziet er terleurgesteld uit. Snel pak ik zijn hand en knijp ik erin.
    "Of was het voor jou wel zo bedoeld?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kan ik ergens inspringen of wacht ik tot de volgende topic ? Heb best veel gemist,anders ff samenvatting ?]

    [Inspringen kan altijd. Men is het terrein aan het verkennen.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik loop dan zielig alleen rond, ahnee, ik kan nog altijd mijn andere personage mee laten lopen xp Ik denk alleen dat ik ga inspringen in de 2e topic wantuh, nog 3 reacties ofzo en het is gedaan xp]

    [Hahah prima. Ik ga sowieso morgen verder.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    KLIK VOOR TOPIC 2.


    The universal language of art.

    VOL(hoera)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."