• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Mijn topics.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean James Sadler

    Met een bijna leeg bierflesje in mijn hand stond ik voor het kraakpand. Ik nam nog een laatste slok van het flesje en gooide het toen stuk tegen de muur. "Dit zal het voor vannacht worden," zuchtte ik en liep naar binnen. Ik deed de bandjes rond mijn armen die de sneden verborgen goed terwijl ik door het donker liep. Ook mijn benen stonden vol littekens maar dat was verborgen achter een lange jeansbroek. Voorzichtig liep ik verder zodat ik niet zou vallen.


    Take me to wonderland

    Bailas schreef:
    [Mijn topics.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Alyson

    Ik gooide mijn lege breezer fles tegen de muur, en stapte toen een kraakpand binnen. Ik ben blij dat ik weg ben gelopen, ik heb nu echt genoeg littekens. Ik keek naar de spullen in mijn Converse tas. Een paar setjes kleren, wat make-up en douchespullen. En het geld van mijn 2 broers, vader en mij. In het zijvak zaten mijn sleutels voor als ik nog wat zou ophalen. Een pakje sigaretten en wat sieraden. Dat moet wel genoeg zijn voor een paar dagen.


    El Diablo.

    Jenica Doina Moldoveanu
    Ik draai me nog een om. Naast me hoor ik zacht gesnurk.
    Ik dacht echt dat ik vanacht alleen geslapen had. Dat was in ieder geval mijn voornemen.
    Ik schiet overeind en kijk naar de jongen naast me. Ik kan me helemaal niets meer van het herinneren. Dan schiet me een leuk ideetje binnen. Zachtjes sluip ik naar mijn badkamer en vul er een teilje met ijskoud water. Langzaam loop ik terug over de krakende vloer. Ik sla de deken van de jongen af en gooi water over hem heen. De jongen schreeuwt had.
    "Eruit nu!" roep ik quasi-boos maar ik moet mijn best doen om niet in de lach te schieten.
    De jongen weet niet hoe snel hij zijn spullen moet pakken en weg moet gaan. Lachend loop ik weer naar de badkamer en kleed ik me uit.
    Zo eerst even douchen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    [Mijn topics.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Voorzichtig liep ik verder, hoop dat er geen glas ofzo ligt. Ik kom aan in een grote lege ruimte. Ik zie een jongen (Dean) staan. "Wat moet jij hier?" grom ik, "dit is mijn plek".


    El Diablo.

    Dean

    "Wat moet jij hier?" Hoorde ik een meisje grommen, en keek haar aan. Ik keek haar donker aan. "Sorry, ik wist niet dat je dit kraakpand had gekocht," gromde ik. "Maar om je vraag te beantwoorden," ik stampte tegen een paar lege blikjes die op de grond lagen. "Ik heb geen idee. Ik kom gewoon wat schuilen,"


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Sorry, ik kom hier ook maar net" zucht ik, en ga tegen de muur zitten. Ik doe mijn best mijn littekens te verbergen, alleen werkt het niet volgens mij.


    El Diablo.

    Mickey
    'Shit, het is koud,' mompel ik tegen mezelf terwijl ik door een verlaten straat loop. Ik vloek nog eens als ik zie dat het een doodlopende straat is. Ik draai me om, zoekend naar iets waar ik kan verblijven. Na even rondkijken, zie ik op het einde van de straat een kraakpand. Misschien kan ik daar wel overnachten?
    Ik loop ernaar toe en ga naar binnen. Het pand is niet verlaten, zoals ik dacht, maar ik zie een meisje (Alyson) tegen de muur zitten en een jongen (Dean) venijnig naar het meisje kijken.
    'Oh, sorry...' zeg ik verlegen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie Jade Mirron
    Ik kijk geïrriteerd op als ik merk dat het begint te sneeuwen en trek mijn sjaal dichter om mij heen. Dan zie ik een kraakpand en loop er naar binnen. Als ik binnen kom zie ik 3 mensen, 2 jongens en 1 meisje. 'Oh, sorry...' zegt een van de jongens verlegen. Ik schraap mijn keel, 'is hier nog een plek vrij? Ik verander vannacht namelijk liever niet in een ijspegel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean

    "Sorry, ik kom hier ook maar net" zuchtte ze. "Nah, ben wat prikkelbaar de laatste tijd." Als ze tegen de muur gaat zitten zie ik dat ze wat probeert te verbergen op haar armen(? Waar heeft ze die littekens? x'D). Ik besluit om er niet naar te vragen. 'Oh, sorry...' Hoor ik een jongen zeggen en draai me om. Even later komt er nog een meisje binnen.


    Take me to wonderland

    Alyson

    Ik kijk de twee nieuwelingen aan, en ga dan op mijn knieëen leunen. Ik hoest wat, zo'n typisch rokershoestje. Het maakt mij niet uit, want even later steek ik weer een sigaret op. Ik blaas de rook uit, en kijk ze alledrie weer aan.


    El Diablo.

    Mickey
    We kijken elkaar allemaal aan. Iedereen lijkt vrij ontspannen, maar ik sta te trillen op mijn benen. Dit lijken niet zomaar tieners, maar echte rebellen.
    Als ik merk dat niemand van plan is een gesprek te starten, waag ik een poging.
    'Ik... eh, ik ben Mickey.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 16:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered