• Ja, altijd als ik op polyvore bezig ben zie ik allemaal van die leuke kleding en maakt ik daar setjes mee enzo. Maar ik vraag me soms echt af, waarom ik al die leuke kleding nooit in winkels in Nederland kan vinden, soms erger ik me echt aan, dan heb ik iets in m'n hoofd en is het nergens te vinden!
    En aangezien ik er geen foto's van hier naar kan zetten, gewoon een link om te laten zien wat ik bedoel. Klik.
    Ben ik de enige die dit probleem heeft of zijn er meer mensen met mij?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik ook altijd, dan zie ik wat leuks en dan denk ik, dat wil ik ook hebben en vervolgens kan ik het nergens kopen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Heb ik ook altijd, dan zie ik wat leuks en dan denk ik, dat wil ik ook hebben en vervolgens kan ik het nergens kopen

    Ja dat is echt zo frustrerend hè, altijd als ik ga winkelen weet ik al waar ik naar opzoek ben en dan vind ik het nergens, dus koop ik uit frustratie maar andere dingen en dan vind ik het later toch als ik het niet meer nodig heb (cat) Winkelen is zwaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I know right. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking