• Ik zag net bij de site van de kjt (kinder en jongeren telefoon) en in hun forum zag ik dit:

    snoepje zegt:
    heey allemaal

    ik ben nu 12 en heb nog nooit gekust

    wel op de kaak en van men mama enz.maar nog nooit egt op de mond zelfs nog geen klein kusje van een jongen/meisje en al zeker geen tongzoen ! zelfs al men vrieden en mensen van mijn school hebben al gekust wi is er nog meer 12 en heeft nog nooit gezoend?

    En als antwoord:

    KJT-team zegt:
    Hallo snoepje,

    Maak je maar geen zorgen hoor... er zijn vast en zeker nog jongeren van 12 die nog nooit gekust hebben.... en dat is ook helemaal niet erg! Jouw prins of prinses van je dromen zal zeker en vast je pad nog kruisen!

    Knuf

    KJT-team


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Burlington schreef:
    I'm 16, what should I say? :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sev's 13 en heeft nog nooit gezoent, al haar vrienden: Oui.
    Sev: I don't give a fucking shit. :Y)


    Let it come and let it be

    Ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend en mijn vrienden ook niet ;D

    And not a single buck i still given this days

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:26 ]


    Shoganai i ne~

    Scandal schreef:
    Wedden dat bijna al die vrienden zeggen dat ze gezoend hebben, maar stiekem nog nooit ontgroend zijn behalve door hun eigen hand. :Y)


    _O_


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Waarom steken jullie het allemaal op dat kind? Het is de schuld van de maatschappij die ons dwingt zo snel "volwassenen" te worden, niet van een twaalfjarige die niet beter weet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Waarom steken jullie het allemaal op dat kind? Het is de schuld van de maatschappij die ons dwingt zo snel "volwassenen" te worden, niet van een twaalfjarige die niet beter weet.


    Iemand las net mijn gedachten! Maar goed, helemaal gelijk! Al die tijdschriften en tv-series zijn gevuld met liefdesverhalen en de hele maatschappij vertelt meisjes dat ze niets zijn zonder jongen. Daar kan ik me aan ergeren, maar het voelt goed om te weten dat ik weet hoe het zit. :P


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    BleuEyesGirl schreef:
    (...)

    Iemand las net mijn gedachten! Maar goed, helemaal gelijk! Al die tijdschriften en tv-series zijn gevuld met liefdesverhalen en de hele maatschappij vertelt meisjes dat ze niets zijn zonder jongen. Daar kan ik me aan ergeren, maar het voelt goed om te weten dat ik weet hoe het zit. :P

    Helemaal mee eens! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BleuEyesGirl schreef:
    (...)

    Iemand las net mijn gedachten! Maar goed, helemaal gelijk! Al die tijdschriften en tv-series zijn gevuld met liefdesverhalen en de hele maatschappij vertelt meisjes dat ze niets zijn zonder jongen. Daar kan ik me aan ergeren, maar het voelt goed om te weten dat ik weet hoe het zit. :P

    Dat was in onze generatie ook zo, en de meeste van ons denken ook niet zoals velen van deze generatie denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Dat was in onze generatie ook zo, en de meeste van ons denken ook niet zoals velen van deze generatie denken.

    Volgens je profiel ben je zeventien, dat is nu niet meteen een hele andere generatie. Bovendien zijn er best mensen van onze leeftijd die ook zo denken, al zijn ze misschien wat wijzer en ouder geworden en kunnen ze het dus beter verbergen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Volgens je profiel ben je zeventien, dat is nu niet meteen een hele andere generatie. Bovendien zijn er best mensen van onze leeftijd die ook zo denken, al zijn ze misschien wat wijzer en ouder geworden en kunnen ze het dus beter verbergen.

    Daarom zei ik ook meeste.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had op kjt ooit een topic gelezen dat ging over een jongetje van 10 dat seks wou met zijn 'vriendin' van 9. Waar gaat dat toch heen met de jeugd..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Ik had op kjt ooit een topic gelezen dat ging over een jongetje van 10 dat seks wou met zijn 'vriendin' van 9. Waar gaat dat toch heen met de jeugd..


    OMG. Dat is niet normaal 0.0


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Burlington schreef:
    I'm 16, what should I say? :')


    Hope goes lost but never dies.

    skinwalker schreef:
    Ik had op kjt ooit een topic gelezen dat ging over een jongetje van 10 dat seks wou met zijn 'vriendin' van 9. Waar gaat dat toch heen met de jeugd..


    Sick -.-

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:18 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Burlington schreef:
    I'm 16, what should I say? :')


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please