• Ik ben ongesteld, dus het kan gewoon zijn dat ik daarvan chagrijnig ben, but fuck it, het moet er even uit.

    Warning: zeiktopic

    Ik vind mezelf dik.
    Mensen om me heen zitten allemaal van: 'Oh nee, dat is helemaal niet zo!' en zo, maar ik vind het zelf.
    De gym is elke week een uur vol schaamte, gewoon voor mijn lichaam. Nu hebben we een wit shirt voor de gym en daardoor lijkt het er nog erger uit te zien.
    Nu zit ik dus hier met en Cup-A-Soup terwijl mijn vader en moeder voor de TV zitten met chocola van mijn verjaardag.
    Ik wil ook wel wat pakken, maar mijn vader zegt dan 'Oh, ik dacht dat je aan het lijnen was,' en dan kan ik niet zomaar toch een stuk pakken want ik vind van mezelf dat ik sowieso geen doorzetten ben en volgens mij weten mijn ouders dat ook wel.
    En ik ben ook bang voor mezelf, dat ik dit te erg doorzet en ik dadelijk anorexia ga krijgen omdat ik heel vaak ook bij mezelf denk: " zou ik misschien gelukkiger zijn geweest als ik iemand anders was?" en ik ben verder ook niet echt bang voor dood (van een afstand waarschijnlijk, ik denk dat als puntje bij paaltje komt ik 'm ook uit zou flippen dat ik niet dood wil) en zo en zit heel vaak in mezelf te schelden dat ik dik ben.


    You're awesome if you read all my rantings.

    OT:
    Ga trouwens alsjeblieft niet van "Ugh, first world problems" of "komt weer zo'n 12-jarige zeuren om aandacht". Because if you do that, fuck you. Let's erase that last sentence.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:00 ]

    Dan ben je inderdaad te zwaar. Mijn tip is om gewoon te gaan joggen, sluit je aan bij een loopvereniging en als
    je het echt wilt zal het helpen. In het begin wordt eerst je vetmassa omgezet in spieren, vervolgens val je
    heel erg snel af (: En ik weet niet hoe je conditie is, maar ik heb meegedaan aan Start to Run,
    dat is iets wat door heel Nederland is en dan leren ze je van 1 minuut tot 20 minuten rennen.
    Werkt echt, ik kon in het begin nog geen 400m ofzo en nu al 5 km.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    12 jaar en lijnen? Lijkt me niet zo'n goede combinatie. Je bent nog aan het groeien. Geef het tijd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Endure schreef:
    Dan ben je inderdaad te zwaar. Mijn tip is om gewoon te gaan joggen, sluit je aan bij een loopvereniging en als
    je het echt wilt zal het helpen. In het begin wordt eerst je vetmassa omgezet in spieren, vervolgens val je
    heel erg snel af (: En ik weet niet hoe je conditie is, maar ik heb meegedaan aan Start to Run,
    dat is iets wat door heel Nederland is en dan leren ze je van 1 minuut tot 20 minuten rennen.
    Werkt echt, ik kon in het begin nog geen 400m ofzo en nu al 5 km.


    Dit, en vooral níét gaan crashen. Echt, beloof me dat je dat niet gaat doen (:


    Miep

    Ik was ook te zwaar toen ik begon
    Maar ik ben sinds de zomervakantie al redelijk wat kwijt en ik doe er echt niets speciaals voor, ik doe gewoon goed mijn best met gym, ik fiets altijd naar school (7 km heen en 7km terug), ik heb een actief baantje en wandel of fiets vaak nog even met de hond in de avond

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:29 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Butcher schreef:
    (...)

    Dit, en vooral níét gaan crashen. Echt, beloof me dat je dat niet gaat doen (:

    Ahaha, geen zorgen, dat gaat hopelijk niet gebeuren.

    Rembrandt schreef:
    12 jaar en lijnen? Lijkt me niet zo'n goede combinatie. Je bent nog aan het groeien. Geef het tijd.

    Mijn moeder vondt het ook geen geweldig idee, maar ze is zelf ook echt aan het lijnen, dus het is wel tegenstrijdig om mij tegen te houden om af te willen vallen, no?

    Kubi schreef:
    (...)
    Ahaha, geen zorgen, dat gaat hopelijk niet gebeuren.


    Je moet gewoon zorgen dat je 1 koekje mee naar school en thuis 1 koekje.
    Liefst wat anders zoals een appel en geloof me, dat is ook lekker, fruit i,p.v. snoep.
    En veel water i.p.v. frisdrank en genoeg blijven slapen.


    Kubi schreef:
    (...)
    Mijn moeder vondt het ook geen geweldig idee, maar ze is zelf ook echt aan het lijnen, dus het is wel tegenstrijdig om mij tegen te houden om af te willen vallen, no?


    Je moeder is niet in de groei meer en als je ouder wordt dan kom je sneller aan (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat vind ik wel flauw van je vader en als je gaat fitnessen & beetje let op wat je eet, denk ik dat het al scheelt qua gewicht.


    Physics is awesome

    Je kunt wel gaan lijnen, maar doe het op een goede manier en blijf genoeg eten. Sporten is sowieso een goede optie, maar overdrijf niet. Dat stemmetje in je hoofd klinkt nog al gevaarlijk. Ik hoop dat je niet doordraaft in je gedachten. Je bent wie je bent en daar moet je het mee doen. Probeer positief naar jezelf te kijken.
    O, en lengtes en gewichten melden op Q mag niet..


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou nog niet gaan beginnen met lijnen. Probeer gezond en normaal te eten en sporten. Wacht eerst tot je uitgegroeid bent, dat is veel beter voor je lichaam. Ik was namelijk een stuk dunner geworden toen ik in de puberteit kwam c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben ook zo lang en weeg ook zo veel, maar je moet ook kijken naar je lichaamsbouw en alles.

    En ik dacht dat deze topics niet toegestaan waren?:x


    Food.

    Slither schreef:
    Je kunt wel gaan lijnen, maar doe het op een goede manier en blijf genoeg eten. Sporten is sowieso een goede optie, maar overdrijf niet. Dat stemmetje in je hoofd klinkt nog al gevaarlijk. Ik hoop dat je niet doordraaft in je gedachten. Je bent wie je bent en daar moet je het mee doen. Probeer positief naar jezelf te kijken.
    O, en lengtes en gewichten melden op Q mag niet..

    Oh, echt? Oh shit, wist ik niet. Ik pas het zo wel even aan.

    Ik noem ook wel eens goede dingen van mezelf in mijn hoofd op, al kom ik dan bij slechte dingen veel verder.
    Dan gaat het ongeveer als dit: "Ik kan goed tekenen en ik wil vaak veel mensen helpen. Oh, maar wil ook veel mensen niet helpen en ik ben echt heel lui. Shit."

    En ik schijn geen sport te vinden die ik leuk vind. Tennis was niks, dansen ook niet. Toen heb ik meer dan 2 jaar aan volleybal gedaan en daar was ik goed in, maar als ik ermee doorgegaan was moest ik élke zaterdag competitie gaan spelen en dat wilde ik niet.

    En ik ga beginnen (ooit dit jaar nog of begin volgend jaar?) met joggen met mijn vader, want we moeten bij ons op school altijd elk jaar twee rondes on een groot meer lopen voor punt. Ik ben brugklasser en deed dit voor het eerst dit jaar en kreeg een 5 omdat we voor de herstvakantie niet lager konden scoren, anders had ik een 4,6 gehad, en dan heb ik nog geluk dat ik een meisje was want als ik een jongen was had ik een 3 gehad.

    En dat stemmetje wil ik ook de kop in drukken omdat ik zelf mensen ken en er veek verhalen over heb gelezen dat die wel een je leven overnemen. Nou, dat is eigenlijk al gebeurd, want ik ben paranoia as hell en vertrouw mijn eigen huis niet meer, maar dat is nu even niet het onderwerp (volgens mij).

    Wel, ik ben zelf ook 12 en ik voel me niet altijd erg eh, 'mooi'. Maar als ik het aan iemand gaan zeggen ben ik (zoals jij) ook bang dat ze erover gaan zeuren dat ik aandacht zoek en dat het helemaal niet waar is. Maar, ik steek de schuld altijd op de puberteit! Je bent nog aan het groeien, en alles kan nog veranderen. Ik had vandaag ook zo'n 'ik haat alles en iedereen-dag' maaar, ik steek de schuld terug op de puberteit, omdat dat nu eenmaal een goed excuus is En ik zou inderdaad nog niet beginnen lijnen op deze leeftijd.

    Ik krijg trouwens altijd hoop als ik naar zo'n plaatjes kijk xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Waarom mag je eigenlijk geen lengtes of gewichten posten?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Wel, ik ben zelf ook 12 en ik voel me niet altijd erg eh, 'mooi'. Maar als ik het aan iemand gaan zeggen ben ik (zoals jij) ook bang dat ze erover gaan zeuren dat ik aandacht zoek en dat het helemaal niet waar is. Maar, ik steek de schuld altijd op de puberteit! Je bent nog aan het groeien, en alles kan nog veranderen. Ik had vandaag ook zo'n 'ik haat alles en iedereen-dag' maaar, ik steek de schuld terug op de puberteit, omdat dat nu eenmaal een goed excuus is En ik zou inderdaad nog niet beginnen lijnen op deze leeftijd.

    Ik krijg trouwens altijd hoop als ik naar zo'n plaatjes kijk xd


    Ik denk dan altijd: That is one shitload of make-up.

    En ik weet niet waarom je dat niet mag posten?