• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Luel

    Ik trek mijn kletsnatte vest uit en daarna met moeite mijn shirt. Het kledingstuk schraapt over mijn lichaam, wat best wel pijn doet. Als ik hem uiteindelijk uit heb begin ik aan mijn broek.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik ga eten tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    Ik kus haar terug als ik haar lippen op de mijne voel. Het is toch niet verboden ? Ik ben meerderjarig.

    Jessica

    Ik knik en laat al het drinken de koelbox in vallen. Daarna loop ik naar de hut waar Luel was. Zachtjes klop ik op de deur. "Luel, het spijt me van daarnet, ik had je het water niet in mogen duwen en ik had al zeker niet mogen lachen" zei ik met een gebroken ondertoon.

    MATTHEW
    ''Hi,'' zegt Asya.
    ''Hey,'' antwooord ik met een glimlach.
    Het is toch een beetje koud zo.
    ''Even een handdoek pakken,'' zeg ik.
    Ik loop weg en kom even later terug met een handdoek en zonnebril.


    The universal language of art.

    Luel

    Net als ik volledig in mijn nakie sta hoor ik iemand op de deur kloppen en besef ik dat ik die niet eens op slot heb gedaan.
    Aan de andere kant van de deur hoor ik Jess' stem. Ze verontschuldigt zich, en het klinkt oprecht.
    'Ach, joh, jij maakte toch ook maar een grapje,' antwoord ik vriendelijk. 'Ik werd ook iets te boos, hoor.'
    Ik draai me om en loop naar de kast. Dan besef ik dat mijn rugzak nog bij de schommel staat.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 17:34 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    "Okay, goed, ik zie je straks dan ?" vraag ik. Wacht, stond zijn zak niet bij de schommel ? "Heb je je bagage wel bij ?" vroeg ik dan.

    Mila.
    Zachtjes zoent hij mij terug. Ik leg mijn ene hand in zijn haar en met de ander ondersteun ik mezelf. Zachtjes laat ik hem los.

    [Als Samuel ouder is dan 17 is het niet illegaal (: Het is niet geaccepteerd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Asya.
    Matthew komt terug met een zonnebril en een handdoek. Ondertussen heb ik de mijne ook weer op. Weer zeg ik hem gedag en ga ik op mijn buik liggen zodat de zon mijn rug kan verwennen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Ik gok dat we het niet mogen zeggen ?" vraag ik dan maar.

    [Hij is ouder dan 18]

    Luel

    'Ehm... nee... eerlijk gezegd niet,' antwoord ik beschaamd. Ze staat dan wel aan de andere kant van de deur en kan me zo niet in mijn blootje zien - toch loop ik rood aan.
    Ik kan moeilijk van haar vragen of ze die even wilt ophalen. Dat zou heel stom overkomen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    "Ik ga het wel even halen" zei ik lachend. "En nee ik vind het niet erg om te doen !" roep ik nog. Hij moet toch niet naakt blijven staan ? Laat staan dat hij moet wachten tot zijn andere kleren droog zijn. Ik kom aan de schommel en neem zijn bagage met het flesje. Dat nu wel warm heeft. Ik zet het aan zijn hut in de schaduw en klop op de deur. "Ik zet het voor je deur en ik ga weg," zei ik waarna ik de tas neerzette en weer wegliep.

    Mila.
    Zachtjes lach ik.
    "Dat vind ik alleen maar leuker," zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn hand over zijn borstkas ga.
    "Dat is het toch? Leuk? Spannend?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik begin te lachen en knik dan maar. "Laten we maar teruggaan als het spannend moet blijven".

    [Moet weg --]

    Mila.
    Ik knik instemmend en klim uit het badje. Samen lopen we terug naar het kamp.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ik leg mijn handdoek op het gras en ga erop zitten, naast Asya. Ik zet mijn zonnebril op en kijk naar het zwembad. Het is lekker warm buiten.


    The universal language of art.