• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Ik ook,' gaf ik toe. 'Ik houd van deze plaats.' Ik keek naar Nathan. 'Ik kom hier best vaak, weet je. Als ik wil na denken. Maar op eens of andere reden heb ik er nooit een foto gemaakt.'


    Dana Nieon
    Ik ging aarzelend bij Jitse op bed zitten en pakte voorzichtig zijn hand beet. 'Het geeft niks,' zei ik. Ik keek Jitse aan. 'Op dit moment gaat je gezondheid voor op.' En dat was de waarheid. Op dit moment was het belangrijker dat Jitse er boven op kwam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik was aan hun kamer aangekomen en deed rustig de deur open.
    'Ok sorry, let maar niet op mij.' zei ik toen ik Jitse en Dana zag zitten en liep stil door naar Alex zijn bed.
    'Wake up honey.' fluisterde ik in zijn oor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Ik herinner me sommige dingen. Heftige dingen. Dat maakt het zo verwarrend, het draait allemaal rond de emotie's.

    Nathan Bradley
    Ik glimlachte naar haar en keek toen nog even in de verte.
    "Nou, we kunnen maar beter terug gaan. Voor ze ons nog eens straf geven." zei ik na een tijdje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Herinner je angst of wanhoop?' vroeg ik. Misschien kon ik Jitse helpen. 'Of opluchting?' Ik staarde even voor me uit.


    Taylor Romant
    'Natuurlijk,' zei ik. 'Wat moet dat moet.' Ik had er totaal geen zin in. Een keer moest ik corveën, een andere keer schrijven en een andere keer bijles geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    " Eerst ben ik gelukkig, dan kwaad, triest, opnieuw gelukkig, ongerust, opgelucht en dan nog eens heel gelukkig." zei ik opnieuw.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kmoet weg
    want kmoet studeren
    morgen toets :(

    (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Ik denk,' zei ik. Ik keek Jitse aan. 'We kregen iets, Jana zoent je waardoor ik het uitmaakte, we maken het goed, dan probeert Victor me aan te randen en steekt hij een mes in mijn schouder, ik raak bewusteloos, jij red me, ik kom weer bij en ben weer gezond, daarna is er niks meer gebeurd en gingen we schaatsen.' Ik glimlachte eventjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Nou, er is wel genoeg gebeurd." zuchtte ik, terwijl ik mijn hand uitstak naar de pijnstillers op mijn nachtkastje. Maar toen bedacht ik me dat ik een glas water nodig had en ik had echt geen zin om het te gaan halen.

    Alex Thompson
    Ik deed stil mijn ogen open en voelde me als een tijdbom. De emoties hoopten zich binnen in me op. De opluchting omdat ik toch weer wakker was werd overschaduwd door de angst. Maar ik had me nooit laten leiden door angst. Op een of andere manier werd angst bij mij vanzelf omgezet in woede. Dus het duurde niet lang voor ik kwaad recht ging zitten en het doosje slaappillen in mijn hand nam.
    "Die neem ik nooit meer." zei ik resoluut, terwijl ik ze met een boog door de kamer tegen de muur gooide.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Sst sst ssst, rustig.' probeerde ik hem een beetje te kalmeren. Ookal wist ik dat het niet zoveel uitmaakte, toch deed ik het.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    Ik keek even geschrokken naar Alex die een medicijnen doosje door de kamer gooide en keek toen weer naar Jitse. 'Klopt,' gaf ik hem gelijk. 'Sinds ik op deze school zit lijkt mijn leven wel een soap serie.' Het was best wel moeilijk om op dit moment bij Jitse te zijn. Maar ik wilde hem gewoon helpen en voor onze relatie waren we ook altijd vrienden geweest, dat kon ik nu toch ook wel. 'Toch maar geen pijnstillers?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik heb geen zin om een glas water te gaan halen, ik neem er straks wel." legde ik uit. Ik keek Alex raar aan. Ik bedoel: ik herinner me niet eens dat ik hem ken. Was hij dan agressief? Maar toen ik onder de woede angst zag twijfelde ik.
    "Wat was er nu weer met hem gebeurd?" vroeg ik stilletjes aan Dana.

    Alex Thompson
    "Ik neem ze nooit meer. Nooit!" ik snakte naar adem en probeerde kwaad te blijven. Want ik wist dat wanneer de woede op was, de angst en het verdriet zou komen. En dat wou ik niet tonen. Maar na een tijd doofde mijn woede toch uit en keek ik Kath bang aan.
    "Ik word niet meer wakker." zei ik angstig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Alex rustig,' probeerde ik opnieuw, 'je leeft nog en ik zal je niet zo snel laten gaan. Dat beloof ik.' kalmeerde ik hem een beetje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    'Hij heeft in coma gelegen,' fluisterde ik zachtjes terug. Vermoeid zuchtte ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik moet zo weg,' loog ik. Het was gewoon heel zwaar om te beseffen dat Jitse volgens zijn herinneringen nog met Jana had. Ergens had ik zin in een sigaret. Ooit was ik verslaafd geweest, ik was 12 en mijn broer was net overleden. Ik was begonnen en uiteindelijk ging ik af en toe aan de drugs. Maar toen leerde ik mijn vrienden kennen die ik nu heb. Door hun ben ik zeg maar gestopt. Maar hier was niemand om me nu tegen te houden en ik had nu gewoon afleiding nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Ik en Jake zaten in de kantine en ik keek rond me. Zoals ik eigenlijk altijd wel een beetje deed.
    "Ga je mee naar de stallen?" vroeg ik hem, nadat ik mijn blik had afgewend van een zoenend koppel. Jack, huur een kamer. Ik bedoel: dat was eigenlijk geen zoenen meer te noemen.

    Nathan Bradley
    We liepen terug en ik zag Joe bij het drilterrein staan.
    "Kom maar hier. Romant, Thompson." riep hij en we liepen op hem af. "Ik bespaar jullie de moeite om tot de balie te gaan."
    Ik knikte, maar was hem er niet echt dankbaar voor.
    "Omdat we de laatste tijd nogal wat last hebben van lastposten." begon hij. "Hebben we niets meer om schoon te maken. Dus kunnen jullie, jullie 2 uur op het drilterrein uitleven." grijnsde hij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Beloof me dat ik ze nooit meer moet nemen. Beloof het me!"
    Ik keek haar strak aan.
    "Ik zal rusten en slapen, wanneer je maar wilt. Maar niet dat!"

    Jitse Bright
    "Oh, ok." zei ik teleurgesteld. "Wanneer zie ik je terug?" Ik wou eigenlijk liever dat ze bleef. Ik had net iets beseft, het gebeurde wanneer ze binnen kwam en ik wist dat ik me altijd zo had gevoeld. Ik wist nu 1 ding zeker. Ik hield van haar en zou dat altijd doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”