• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Samuel

    Ik zie een pad waar je goed kan lopen. Het gene wat ik vroeger dus deed, hardlopen. Ik won altijd, goeie tijden. Ik doe mijn shirt uit en duik het zwembad in. Wat deden we morgen ookal weer ?

    [mila en lana zijn tennisen]
    Lana
    "Oké maar ga je nu een uitdaging aan van mijn kant" ik wiebel mijn wenkbrauwen. ik wist nu al wat het ging worden. Ik speelde het mijn hele leven al.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    "Prima, ik houd van sporten," lach ik naar Lana.
    Ik ben niet bang voor haar. Sporten is altijd al mijn hobby geweest.
    "Zeg het maar."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    "basketbal" roep ik naar haar. Snel pak ik de bal en loop dribbelend naar het veldje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Als iets onvrouwelijk was is het basketbal wel. Eventjes kijk ik naar de bal. Dit moet wel lukken.
    Ik pak de bal van haar af en gooi het, via het backbord, in de basket.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Mila pakte even de bal af en gooide het in de basket. Voor de bal stuiterde had ik de bal al te pakken. Snel dribbelde ik naar de middelijn waar ik met een ren de bal erin dunk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    Kletsnat liep ik het zwembad uit en zag Mila basketballen. Hmm, leuk. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel. Vlug liet ik haar weer los. "Ik denk dat jij een prof bent in basket, dus ik zit bij Mila" zei ik onschuldig. Ik kon zó goed mikken.

    Mila.
    Samuel slaat even zijn armen om mijn middel. Zachtjes slaak ik een gilletje.
    "Ik zit bij Mila," lacht hij.
    "Macho," zeg ik tegen hem. "Ik kan mezelf prima redden. Maar als je zo graag wilt heb ik daar niets op tegen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Ik trok een wenkbrauw op toen Samuel haar omhelsde. Ik knikte oké is goed. "Ik neem uit" zei ik vals lachend. Ik speeld het men hele leven en had genoeg valse trucjes geleerd. Ik deed en doe het altijd 4 x per week.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    "Maargoed ook" zei ik lachend. Ik liep naar Lana en nam de bal af. Ik ging op de afstand staan om een drie punter te maken en miktte hem er perfect in. Ik begon te lachen. Ik kan het nog.

    Lana
    Ik lachte even. Ik trok een sprintje en pakte de bal. Ik dribbelde, maakte een schijnbeweging bij Samuel en speelde hem voorbij. Bij Mila speelde ik het erover heen en schoot zo weer in de basket.

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    "Gaan we het zo spelen ?" vroeg ik nep verbaasd. Ik nam de bal af, maaktte een schijnbeweging naar rechts, links, links en daarna schoot ik naar rechts. Recht erin. Hoe meer schijnbewegingen hoe verwarder mensen worden.

    [Niet dat ik ook maar iets van basket snap --]

    Mila.
    Ik juich als Samuel scoort. Als Lana aan de bal is druk ik snel eventjes een kusje op zijn wang.
    "Well done, Macho," fluister ik zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Well done, Macho" fluistert Mila zacht na een kusje. Ik keek even naar achter en grijnsde. "Everything for You" fluisterde ik in haar oor. Nu kon Lana nog denken dat we iets aan het bespreken waren. Lalala.

    Mila.
    "Everthing for you," fluistert hij zachtjes in mijn oor.
    Ik glimlach naar hem.
    "Everthing? You know, you can't trust me," lach ik zachtjes terwijl ik de bal weer in bezit krijg.
    Een beetje in paniek gooi ik de bal in de basket.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."