• Ik zit nu huilend en trillend voor mijn computer. Ik voel me echt verschrikkelijk slecht. De rede dat ik huil is misschien de domste ooit, maar het is gewoon alles dat me helemaal kapot maakt.
    Om de situatie samen te vatten: mijn ouders praten amper nog tegen elkaar en ik ben er bijna van overtuigd dat ze vroeg of laat eens gaan scheiden, ik word genegeerd in mijn klas door enkele van mijn zogenaamde "beste vriendinnen" en ik heb gewoon niemand waar ik mijn verhaal aan kwijt kan, vandaar dat ik dit topic dus open.

    Net nog zaten we - mijn papa, mijn broer en ik - in de auto, op weg naar de McDonald's. Voor de vierde keer in een week tijd. Mijn mama is momenteel in Zweden voor zaken. Voor de zoveelste keer dit jaar. Het probleem is, dat als mijn moeder weg is, we altijd fastfood gaan eten. Pizza, McDonald's, Chinees en dergelijke. Maar ik ben dat stilaan echt zat: ik heb liever een degelijke maaltijd, dan telkens zoiets ongezonds te eten.
    Het brood was vanochtend dus op, en omdat ik niet wilde dat ik morgen geen degelijk middageten had, had ik na school een nieuw brood gaan kopen in de supermarkt. Ik was er bijna zeker van dat mijn papa dat niet zou gaan kopen, omdat ik hij niet eens wat aardappelen, groenten en vlees wilt klaarmaken. Bleek dat hij dus toch een zak brood gekocht had.
    In de auto, daarnet dus, maakte hij daar een opmerking over en was hij me eigenlijk aan het uitlachen omdat ik dat brood gekocht had. Toen zei ik dat ik dat had gekocht omdat ik mij toch altijd de enige volwassen persoon in huis voelde als mijn moeder weg was. Daardoor was hij nogal op zijn tenen getrapt en het draaide dus uit op een hele ruzie. We zijn niet eens naar de McDonald's gegaan, we zijn meteen naar huis teruggekeerd.
    Binnen zei mijn broer dan: "Zie je, je verpest echt altijd alles." Ik was toen écht kwaad, en dat moest ik er écht niet bij hebben. Voor ik het wist had ik hem geslagen - blijkbaar een bloedneus - en toen ben ik op mijn bed gaan liggen huilen.

    Oké, niemand begrijpt er sowieso iets van, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik ben echt van mezelf geschrokken, ik ben zo teleurgesteld in mezelf en ik voel me echt vreselijk. Ik heb het gevoel dat niemand mij begrijpt en dat ik nergens kwijt kan wat er in mij omgaat. Mijn vader luistert nooit, omdat hij alles verkeerd opvat en dan meteen boos wordt. Mijn moeder is nooit thuis. Mijn oma zegt altijd de verkeerde dingen.

    I just need a hug. (no_chears)

    *Hug!*


    Travel far enough, you'll meet yourself

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:08 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Awwh, wat rot voor je ;o -Hug-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    *hugged, laat even los en hugged opnieuw*

    Je stelt je heus niet aan, het is echt begrijpelijk dat je dat totaal, absoluut niet leuk vind en er ook mee inzit.


    Change, the only good thing in this world.

    Heel veel sterkte(flower)
    *hug*


    You've cat to be kitten me right meow.

    Rickman schreef:
    *hugged, laat even los en hugged opnieuw*

    Je stelt je heus niet aan, het is echt begrijpelijk dat je dat totaal, absoluut niet leuk vind en er ook mee inzit.


    Deep inside, I've never felt alive



    En als ik jou was zou ik echt met je vader gaan praten en als je dat niet alleen durft omdat je bang bent dat het op een ruzie uit loopt, vraag je iemand of die bij het gesprek wil zijn. En ga ook praten met je moeder, ze is namelijk wel je moeder en moet er dus wel voor je zijn als je haar nodig hebt

    En wat een rotopmerking van je broer! Ik ben geen voorstander van geweld maar ik vind he wel stoer van je dat hem hebt geslagen


    Physics is awesome

    Je pa heeft het ook moeilijk, dat je ma altijd weg is, dus je mag wel wat meer begrip tonen. Waarom kook jij niet een keer, om het goede voorbeeld te laten zien? Dat je verandering wil in huis. Eerlijk gezegd vind ik dat je een beetje van een mug een olifant maakt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Awh op dit moment wil ik je het liefst een hele lange knuffel geven! ):
    En als je je weer kut voelt mag je me altijd een privebericht sturen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dovahkiin schreef:
    Je pa heeft het ook moeilijk, dat je ma altijd weg is, dus je mag wel wat meer begrip tonen. Waarom kook jij niet een keer, om het goede voorbeeld te laten zien? Dat je verandering wil in huis. Eerlijk gezegd vind ik dat je een beetje van een mug een olifant maakt.


    Ik weet dat mijn papa het moeilijk heeft, dat zeg ik ook helemaal niet. Maar hij sluit zich ook helemaal af van ons. Ik heb eerder het gevoel dat ik naast hem leef en dat wil ik gewoon niet meer. Ik wil gewoon dat het weer gezellig is, zoals vroeger. Plus, als mijn mama thuis is, maken ze toch alleen maar ruzie.
    En zelf koken zou ik doen, als ik iets meer kon dan alleen spaghetti maken.

    Dovahkiin schreef:
    Je pa heeft het ook moeilijk, dat je ma altijd weg is, dus je mag wel wat meer begrip tonen. Waarom kook jij niet een keer, om het goede voorbeeld te laten zien? Dat je verandering wil in huis. Eerlijk gezegd vind ik dat je een beetje van een mug een olifant maakt.


    Ze is 15! Je kan niet verwachten dat iemand van 15 even gaat koken. Je hebt huiswerk en school, wat allemaal tijd opslokt. Ik ben 14, bijna 15 en weet ook niet eens hoe je moet koken xD

    Maar even terug On Topic:
    Ik vind het echt heel rot voor je, en als je iemand nodig hebt kan je me gerust PB-en!
    -huggie hug hug-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ahw!



    Daaar komt ie.



    Het komt allemaal wel weer goed, probeer er met je vader over te praten! (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Ze is 15! Je kan niet verwachten dat iemand van 15 even gaat koken. Je hebt huiswerk en school, wat allemaal tijd opslokt. Ik ben 14, bijna 15 en weet ook niet eens hoe je moet koken xD

    Maar even terug On Topic:
    Ik vind het echt heel rot voor je, en als je iemand nodig hebt kan je me gerust PB-en!
    -huggie hug hug-

    Dan pakt ze een kookboek, en leest wat ze moet doen. For God's sake, is echt niks moeilijks aan, hoor, tenzij je analfabeet bent. Op mijn veertiende moest ik ook koken. Ik had ook huiswerk en school, en deed 't ook gewoon.

    OP:
    Misschien vlucht je moeder ook gewoon van de gehele thuissituatie, maar begrijpt ze (door onder andere haar eigen egoïsme) niet dat ze jullie daar mee als het ware in de steek laat. En als ze zouden scheiden, is dat onvermijdelijk; je kunt immers twee mensen niet gedwongen bij elkaar houden.

    Dat maakt jullie blij, maar je ouders gaan er kapot aan. Zo gaat dit nu eenmaal. Ik wens je sterkte. Ik bedoel het niet lullig of iets dergelijks, dat je dat maar weet.
    :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Dan pakt ze een kookboek, en leest wat ze moet doen. For God's sake, is echt niks moeilijks aan, hoor, tenzij je analfabeet bent. Op mijn veertiende moest ik ook koken. Ik had ook huiswerk en school, en deed 't ook gewoon.

    OP:
    Misschien vlucht je moeder ook gewoon van de gehele thuissituatie, maar begrijpt ze (door onder andere haar eigen egoïsme) niet dat ze jullie daar mee als het ware in de steek laat. En als ze zouden scheiden, is dat onvermijdelijk; je kunt immers twee mensen niet gedwongen bij elkaar houden.

    Dat maakt jullie blij, maar je ouders gaan er kapot aan. Zo gaat dit nu eenmaal. Ik wens je sterkte. Ik bedoel het niet lullig of iets dergelijks, dat je dat maar weet.
    :Y)


    Waarom zou ik blij zijn als mijn ouders niet meer van elkaar houden?

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Ze is 15! Je kan niet verwachten dat iemand van 15 even gaat koken. Je hebt huiswerk en school, wat allemaal tijd opslokt. Ik ben 14, bijna 15 en weet ook niet eens hoe je moet koken xD

    Maar even terug On Topic:
    Ik vind het echt heel rot voor je, en als je iemand nodig hebt kan je me gerust PB-en!
    -huggie hug hug-


    Je kunt best koken als je 15 bent hoor, dat is toch niet zo moeilijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself