• Let's get you ready for the OR



    Nah, I'm kidding. Hi babes c:
    Vrij onherkenbaar, maar de persoon in het blauw hierboven ben ik. Blauw staat mooi met mijn ogen namelijk.
    Inmiddels is het denk ik zo'n 4 jaar geleden dat ik Q heb verlaten. But I missed you...
    Anders dan wat mijn profiel suggereert, heb ik hier namelijk al vanaf mijn 11e rondgehuppeld. Ooit begonnen als schrijfster van HP fanfiction (Draco Malfoy <3), daarna overgegaan op Twilight en JB fanfiction (duistere periode). Uiteindelijk maar een nieuw profiel aangemaakt om al mijn gekke (maar leerzame) fanfictions achter me te laten en actiever te worden op het forum. Hier ben ik terechtgekomen in het Kletscafé, waar sommige me mogelijk nog van kennen (dat hoop ik tenminste). Uiteindelijk door omstandigheden mijn profiel definitief op inactief gezet. Or so I thought...
    Turns out, ik kan deze site niet loslaten na er 6 jaar met veel plezier op te hebben gezeten. Ik heb heel veel fun gehad hier en veel mooie mensen ontmoet. Dus ik keek af en toe nog hoe het hier ging. But boy, al die mensen die weggaan :c
    Dus nadat ik iemand vanochtend weer een vaarwel-topic zien maken (no offence tho, to each their own), heb ik besloten dat ik nog ga proberen deze site een kans te geven en terug te keren. Want zelfs al ken je mij niet, deze website is een lange tijd heel belangrijk voor mij geweest en ik heb er een verleden mee. I'm not ready to give this up ^^

    Tldr: Ik was weg en nu ben ik terug! Yoohoo!

    En, zoals vroeger, wat hebben jullie afgelopen 4 jaar allemaal gedaan? c:


    From these ashes, I will rise

    Welcome back :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kijk, dit soort topics is nu net wat deze site nodig heeft!*O*
    Alhoewel dat de kledingkeuze en de manier waarop je je handen houdt licht verontrustend zijn.
    Welkom terug!

    De afgelopen vier jaar heb ik vrij veel gedaan eigenlijk.:Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2018 - 13:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Kijk, dit soort topics is nu net wat deze site nodig heeft!*O*
    Alhoewel dat de kledingkeuze en de manier waarop je je handen houdt licht verontrustend zijn.
    Welkom terug!

    De afgelopen vier jaar heb ik vrij veel gedaan eigenlijk.:Y)

    It's my job now (cat)
    Of naja, ik ben halverwege. Week geleden kwam het nieuws dat ik mijn Bachelor diergeneeskunde binnen heb ^^

    Maar jij bent nu mod! Kleine Jarnes worden groot :Y)
    Ik had je topic nog gelezen over het halen van je diploma (als ik het me goed herinner). Gefeliciteerd nog!


    From these ashes, I will rise

    Oh wat leuk dat je terug komt! *O* top-outfit ook (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cantabile schreef:
    (...)
    It's my job now (cat)
    Of naja, ik ben halverwege. Week geleden kwam het nieuws dat ik mijn Bachelor diergeneeskunde binnen heb ^^

    Maar jij bent nu mod! Kleine Jarnes worden groot :Y)
    Ik had je topic nog gelezen over het halen van je diploma (als ik het me goed herinner). Gefeliciteerd nog!


    Maakt het niet minder eng!D':
    Yay! Gefeliciteerd!*O*

    Jup, en een verdomd goede mod, al zeg ik het zelf.(joehoe) *Rent weg van een horde woedende users die me absoluut niet geschikt voor de job vinden*
    OMG, OMG, OMG, OMG, ik heb nu door wie je bent, OMG, OMG OMG SUUUUUUUUUUUUUUUUUZ!(kudo)(kudo)
    Haha, kan kloppen, dus bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maakt het niet minder eng!D':
    Yay! Gefeliciteerd!*O*

    Jup, en een verdomd goede mod, al zeg ik het zelf.(joehoe) *Rent weg van een horde woedende users die me absoluut niet geschikt voor de job vinden*
    OMG, OMG, OMG, OMG, ik heb nu door wie je bent, OMG, OMG OMG SUUUUUUUUUUUUUUUUUZ!(kudo)(kudo)
    Haha, kan kloppen, dus bedankt!

    JAAAAA JE KENT ME NOG *pinkt wat traantjes weg*
    Hehehe, ik denk dat je een geweldige mod bent, je bent iig al lang bekend met deze site en de mensen die erop zitten c:

    @de rest: thanks guys, I'm glad to be back ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    JAAAAA JE KENT ME NOG *pinkt wat traantjes weg*
    Hehehe, ik denk dat je een geweldige mod bent, je bent iig al lang bekend met deze site en de mensen die erop zitten c:

    @de rest: thanks guys, I'm glad to be back ^^


    Ofcourse, hoe kan ik jou nu vergeten?D':
    Haha, ik ben bijna drie jaar mod en er is nog niet een keer gedreigd om me te ontslaan, dus ik zal op zijn minst wel iets goed doen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Supergave foto!


    [ heaven knows ]

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ofcourse, hoe kan ik jou nu vergeten?D':
    Haha, ik ben bijna drie jaar mod en er is nog niet een keer gedreigd om me te ontslaan, dus ik zal op zijn minst wel iets goed doen.:Y)

    Bijna 3 jaar? Ik heb echt veel gemist o.o
    En jij bent gewoon een topper, ze kunnen niet zonder je :Y)
    Zeg, er is zeker geen nieuw kletscafé gestart meer oid? (cat)
    Kumiho schreef:
    Supergave foto!

    Thanks! ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Thanks! ^^


    Jok, de tijd gaat echt snel, is niet gezond meer. :W
    Dat zou ik ook niet durven zeggen, we hebben gewoon een super goede crew! #Shoutoutnaardecollega's
    Helaas niet, maar als je jezelf geroepen voelt, be my guest.(wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hee jou ken ik. Jij was ook bij de/een Amsterdam meeting waar ik was.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jok, de tijd gaat echt snel, is niet gezond meer. :W
    Dat zou ik ook niet durven zeggen, we hebben gewoon een super goede crew! #Shoutoutnaardecollega's
    Helaas niet, maar als je jezelf geroepen voelt, be my guest.(wbw)

    Hahaha en nog bescheiden ook.
    Don't mind if I do (cat)
    Krullie schreef:
    Hee jou ken ik. Jij was ook bij de/een Amsterdam meeting waar ik was.

    Yess, dat klopt! Ik weet alleen niet meer welke dat was om eerlijk te zijn :'D


    From these ashes, I will rise

    Ik ken je niet, maar welkom terug^^ Dit soort topics maakt me echt blij^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    Ik ken je niet, maar welkom terug^^ Dit soort topics maakt me echt blij^^

    Thanks! Hopelijk kunnen we samen Q wat meer leven in roepen c:


    From these ashes, I will rise

    Denk niet dat ik je ken maar welkom terug!! 😌


    Life is a beautiful struggle