• Vandaag was de check out op onze school, het Zwijsen college in Veghel. Wij zijn een van de 5 genomineerde en onze kleur was groen. Het was nogal een herrie in de kantine, lol (:

    Nu vroeg ik me af, zijn er hier nog meer mensen die op een van de 5 genomineerde scholen zitten?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn school heeftvorig jaar wel een examenfeest gewonnen, en zoiets ook al eerder een keer, dacht ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Shiku schreef:
    @ Deluso en Starkiller, waar wonen jullie dan?


    Boerdonk.


    <3

    Ik zit op het Zernike, maar ik vind dat hele radio 538 gebeuren zwaar overdreven om eerlijk te zijn. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nightspirit schreef:
    Ik zit op het Zernike, maar ik vind dat hele radio 538 gebeuren zwaar overdreven om eerlijk te zijn. (:

    Je bent niet de enige die dat vind (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zat op Mondial, maar dat is een kut school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whovian schreef:
    Mijn school had in 2008 gewonnen :3.

    Zwijsen in 2005, en in 2010 nogmaals genomineerd. Nu al de derde keer dus, eigenlijk onzin dat ze ons nog mee laten doen :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vorig jaar waren wij bij de laatste 5. Echt chill , gingen we naar HMH enzoo


    Danmarks Dynamite.

    daar faalt mijn school veel te erg voor
    we hebben al wel eens de leraar van het jaar gehad op onze school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit op het Zernike (:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer