• Ok, ik heb jullie hulp nodig!

    Volgens velen heb ik een "aparte" kleding style, al vind ik dat reuze meevallen.. En Ik houd er af en toe van om mn eigen helemaal te verkleden/veranderen en dan foto's te maken.
    Zo ben ik een keer een weeklang als Mime door het leven gegaan, al was ik niet helemaal tevreden over mijn eigen uiterlijk. Ik wilde bijv. nog een zwart bolhoedje.. Of een dag met mn gezicht half in de make-up.. (draag nooit make-up)
    En nu probeer ik al een eeuw om als elf (uit Lord of the Rings) gekleed te gaan.. Het liefst als een mannelijke, want die kleren vind ik mooier <3.
    Ik ga van de week lange extensions kopen. Maar nu weet ik niet echt wat ik verder allemaal kopen moet om als "elf" gekleed te kunnen gaan.. En waar ik dit kan kopen. Het hoeft niet persé helemaal als Lord of the Rings te zijn, maar zeg maar wel zo ongeveer.. Als jullie me snappen..

    En ook ben ik op zoek naar deze blouse: klik (ook al eeuwen naar op zoek, ben er niet zo goed in XD)

    Kan iemand me hier mee helpen? En zijn er nog meer mensen die ervan houden zich te kleden als wat anders? Of gewoon apart kleden? Show me! :)

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb zo'n soort blouse, alleen dan met gouden randjes. Ik ben ook een week lang gekleed als piraat geweest, of als soldaat haha. Het is al heel lang geleden en die foto's zijn slechte kwaliteit, sorry.

    Misschien van die puntige oren trouwens? En een cape met een punt capuchon. Dat soort kleding vind je vaak in van die winkels met natuurachtige kleding. Geen idee hoe ze het noemen, mensen die het verkopen zijn vaak een beetje hippie of veganisten.


    Your make-up is terrible


    Zoiets, dus? Want dan is het een kwestie van kleren (lange shirts, strakke broek) in één kleur zoeken, en lange laarzen. Ik weet niet of je die zo kunt vinden, misschien moet je eens in een carnavalswinkel binnen kijken :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Ik heb zo'n soort blouse, alleen dan met gouden randjes. Ik ben ook een week lang gekleed als piraat geweest, of als soldaat haha. Het is al heel lang geleden en die foto's zijn slechte kwaliteit, sorry.

    Misschien van die puntige oren trouwens? En een cape met een punt capuchon. Dat soort kleding vind je vaak in van die winkels met natuurachtige kleding. Geen idee hoe ze het noemen, mensen die het verkopen zijn vaak een beetje hippie of veganisten.


    Oh geweldig! :D Hoe krijg ik puntige oren dan? XD Zal ik ze laten opereren en altijd houden? Haha..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nym schreef:


    Zoiets, dus? Want dan is het een kwestie van kleren (lange shirts, strakke broek) in één kleur zoeken, en lange laarzen. Ik weet niet of je die zo kunt vinden, misschien moet je eens in een carnavalswinkel binnen kijken :]


    Jaa.. Ik heb al wel een legging en een ermm.. hemdding die over een blouse kan (hoe heet dat?!?!) in dezelfde kleur lichtgroen. wacht.. Ik zoek ff n foto..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oh geweldig! :D Hoe krijg ik puntige oren dan? XD Zal ik ze laten opereren en altijd houden? Haha..


    Nee, die kan je gewoon kopen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, die kan je gewoon kopen haha.


    Kidding..? Waar? ;o

    Edit: Grmbl. Kan de foto van het hesjeding en de legging samen nu ff niet zo snel vinden. Maar bedoel dit hesje, linksbovenin.. En de legging heeft dezelfde kleur. Alleen is deze dus zo kort..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 14:19 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Kidding..? Waar? ;o


    In veel van die feestwinkels, of gewoon op internet. Je hebt er hele speciale sites voor, zoals hier.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In veel van die feestwinkels, of gewoon op internet. Je hebt er hele speciale sites voor, zoals hier.


    Oh supervet! Die ga ik ECHT wel een keer bestellen x] Heb jij ze ook?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oh supervet! Die ga ik ECHT wel een keer bestellen x] Heb jij ze ook?


    Nee, ik ga nooit als elf. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik ga nooit als elf. 8D


    Hahaha. Ooh x]. Moet je 'n keer doen! XD


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Hahaha. Ooh x]. Moet je 'n keer doen! XD


    Nee, ik vind andere dingen leuker. 8D Ik ga elk jaar naar de EFF, ook verkleed. Ik was piraat, Griekse God, IJskoningin, Morticia van The Addams Family. Dit jaar ga ik als Borg van Star Trek.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik vind andere dingen leuker. 8D Ik ga elk jaar naar de EFF, ook verkleed. Ik was piraat, Griekse God, IJskoningin, Morticia van The Addams Family. Dit jaar ga ik als Borg van Star Trek.


    Wat is EFF ? En wanneer is dat? :o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Wat is EFF ? En wanneer is dat? :o


    Elf Fantasy Fair, in april in Kasteel de Haar, bij Utrecht en in september geloof ik in Arcen, Duitsland.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Elf Fantasy Fair, in april in Kasteel de Haar, bij Utrecht en in september geloof ik in Arcen, Duitsland.


    Oh wat leuk! En daar moet je dan verkleed heen? En wat ga je daar doen? x]
    Ik wil er ook heen! ;D. maar dat word dan September, denk ik..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oh wat leuk! En daar moet je dan verkleed heen? En wat ga je daar doen? x]
    Ik wil er ook heen! ;D. maar dat word dan September, denk ik..


    Dat moet niet, het mag. 8D Ze hebben een heel groot terrein gehuurd met allemaal standjes waar je dingen kan kopen. Heel veel kleding, fantasy kleding, je hebt ook anime, fantasy-kunst, een middeleeuws stuk en er zijn gespeelde veldslagen en larping.


    Your make-up is terrible