• Helloo you! (:


    Ik wil dus een story gaan schrijven over een meisje die verstrikt raakt in de liefde voor twee jongens.
    Veel geheimen en een tikkeltje mysterieus :](ik wil niet teveel verklappen)
    Maar volgens mij lezen veel mensen hier op Quizlet alleen maar One direction enzo dus ik weet niet of het zin heeft om de story online te plaatsen.

    Dus, zouden er mensen zijn die mijn nieuwe story willen lezen als ik hem online zet?(:


    Sometimes it's best not to care.

    immortel? 0.o Immortal zul je bedoelen. Ik zou het niet lezen, sorry.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    immortel? 0.o Immortal zul je bedoelen. Ik zou het niet lezen, sorry.

    Oeps, foutje xD
    Dat ene kleine typ foutje wil niet zeggen dat ik mijn hele verhaal vol zet met typ fouten ;')
    Heb al wel vaker verhalen geschreven hier maar ben heel lang niet meer op quizlet geweest en ik zou weer graag willen schrijven maar weet niet of het zin heeft ;o

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 13:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    SpaceBUNNY schreef:
    (...)
    Oeps, foutje xD
    Dat ene kleine typ foutje wil niet zeggen dat ik mijn hele verhaal vol zet met typ fouten ;')
    Heb al wel vaker verhalen geschreven hier maar ben heel lang niet meer op quizlet geweest en ik zou weer graag willen schrijven maar weet niet of het zin heeft ;o

    Dat weet ik ook wel. Het idee zelf staat me niet aan, omdat die verhalen altijd verschrikkelijk voorspelbaar zijn.


    comfort in c h a o s

    Plaats alsjeblíéft die story :)
    Ik word gek van al die One direction-story's, ze zijn altijd hetzelfde (zip)

    Ik zou dit verhaal niet lezen. Het lijkt me zo'n verschrikkelijk standaard verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Lol, dit lijkt wel heel erg op "Fallen" van Lauren Kate. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Forget it. Heb al een andere idee (: Dankzij een game die ik speel xD


    Sometimes it's best not to care.

    Jabberjay schreef:
    Lol, dit lijkt wel heel erg op "Fallen" van Lauren Kate. :'D


    O, dat verhaal is geweldig. *O*

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 15:27 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ElfenLied schreef:
    (...)

    O, dat verhaal is geweldig. *O*

    Het laatste deel komt op 12 juni uit, net even gekeken! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Het laatste deel komt op 12 juni uit, net even gekeken! *O*


    Huh, ik dacht dat Passie het laatste deel was. Die lees ik op dit moment. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.