• Heyy! Heeft iemand misschien een mooie cover voor (een van) mijn stories? Verras me alsjeblieft, ik zeg niet waar het om gaat.

    Het gaat trouwens om de volgende stories (via mijn profiel).
    -The second change
    Ja jullie mogen zelf weten hoe het eruit ziet. Doe als titel maar Fiori en graag sowieso een meisje van ong. 16 ofzo met rood haar. Misshcine nog jongen beetje bruinblond haar, en als het helemaal kan op het strand of bij het water, hhaha! Suc6 everybody!
    -The bodyguard
    Meisje, +/- 17 jaar, beetje bruinblond haar. Moet je even bij het korte stukje bij uitleg waar de storie over gaat bij the bodyguard kijken, daar staat wat meer enzo (oh wat ben ik vaag)
    -Forever one
    5 meiden 5 directioners :P
    als het kan meiden: blond lang stijl haar, zwart haar, roodachtig met pony, bruinblonde krulletjes en bruinig haar. mag los zijn, mag vast in staart/vlecht/knot etc.

    Laat je even je creaties aan me zien via PB? Of gastenboek??
    Hier mag overigens ook, hoor, maar pb of gb kijk ik eerder en sneller.

    Ben benieuwd
    Oh ja, laat me verrassen omdat ik gewoon wat leuks wil, zegmaar. Moeilijk uit te leggen voor zoiets simpels, *AAARGHHH!*, maar ik kan anders ook zelf wel een cover maken.

    En nu houd ik mijn mond, let it show!!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 11:31 ]

    Heb je misschien plaatjes ofzo? Het is een beetje moeilijk om een leuke cover te maken zonder dat je weet waar het over gaat.. :'D
    Stel, je hebt een horrorverhaal en dan kom ik aanzetten met een cover waar twee blije mensen met allemaal bloemetjes opstaat haha xd

    ik zeg nu maar wat, maar je weet wat ik bedoel toch? ;p

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Plaatjes>??


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga het proberen.
    Mag ik zelf verzinnen hoe ze eruit zien?


    Every living creature dies alone.

    Ja jullie mogen zelf weten hoe het eruit ziet. Doe als titel maar Fiori en graag sowieso een meisje van ong. 16 ofzo met rood haar. Misshcine nog jongen beetje bruinblond haar, en als het helemaal kan op het strand of bij het water, hhaha! Suc6 everybody!


    Link

    Wat vind je?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.