• Ja mijn verhaal van LIL'TOM gaat niet door,dus heb ik een ander idee(A)

    -Vriendin Bill+Zusje Georg[xTINKERBELL]
    -Vriendin Tom+Zusje Georg[TOMSDICK
    -Vriendin Gustav
    -Vriendin Georg
    -BF TH

    EN VOORDAT JE DE ROL VAN VRIENDIN TOM WILT,HOU ER REKENING MEE DAT JE DAN TWEELING BENT MET MIJ EN DUS 18 MOET ZIJN!


    Plaatje;
    Tekstje;


    Lalalalalalalala.

    IKKE!! wil tom!


    *He's the one.

    Oee ik jowu tweeling willen ziijn en tom willen!


    *He's the one.

    Vriendin Tom+Zusje Georg.

    Naam:Lynn
    Leeftijd:18
    Plaatje:http://farm3.static.flickr.com/2302/1522020886_2e18fd58eb.jpg
    Tekst:
    hii,
    Ik ben Lynn.Ik ben 18 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik ben meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen.
    x.Ly


    The soul needs autumn.

    Plaatje;http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg

    Tekstje; Hii F*ckers. Ik ben Summer meisje van 18jaar. Ik ben het typpe Bitch, ego en hyperactief. Ik ben verslaafd aan shoppen en RedBull. Ik doe aan streetdance en ik drum. Ik ben een meisje dat zich niet laat doen en ik kom op voor mezelf. Ik heb een broer Georg en een tweelingszus Paris. Mijn motto: Fuck The Rules F*ckers.<3


    *He's the one.

    Tom Tom Tom<3

    Plaatje;brb

    Tekstje;brb

    Tom Tom Tom<3

    Plaatje;
    http://media.photobucket.com/image/hannah%20beth/alexevansissohot/l_d48f7c8fcc38a1cf4fe4bf00dd584dc1.png?o=7

    Tekstje;
    Hello Barbieslaughterz<3



    Joliena is de naam , but call me how you like. ;]
    J is Trots op haar piercings ,18 jaar geleden eruitgefloept en nu nogal B&J verslaafd^^ Men ouders nouja , wat je ouders kan noemen want ik woon in een weeshuis , daar persoonlijk gestoken , en denk maar niet dat mijn ouders dood zijn!<.

    Plaatje; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=i25c3b&s=4

    Tekstje; ik ben pamela ben 18 jaar en woon samen met mijn tweeling zus thuis en we zijn de best vriedinnen met elkaar:P en ik ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom ik hou van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand liggen ik speel gitaar en maak zelf liedtjuh mijn karakter is dat ik heel lief ben heelmaal geen bitch kan zijn wel af toe stout en niet snel jaloers maar ik ga wwer veder op mijn gitaar doi


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Okay als ik die niet krijg dan wil ik Gustav wel!


    *He's the one.

    Hier gaat het verhaal over;

    Je bent een meisje en samen met je tweelingzus ben je het zusje van Georg,de beroemde gitarist van Tokio Hotel.Je gaat vaak mee op tour en uiteindelijk wordt je de vriendin van Bill en je tweelingzus van Tom.Als je dan op een dag zonder je tweelingzus op tour gaat,dan gaat het fout met haar.Uiteindelijk worden de kranten gevuld met de titel 'Zusje van Georg Listing omgekomen'.Je begrijpt er niks van en samen met Georg en Tom kun je alleen maar huilen.Ze moeten van hun manager verder met optredens en die worden aanzienelijk slechter.Georg kan er niet meer tegen en dan uiteindelijk tref je hem dood in de badkamer aan..


    Lalalalalalalala.

    Char je hebt de rol «3


    Lalalalalalalala.

    Tom tom.info komt [nimeer] xD

    Joyce lieverd,wil je dan misschien Gustav of Georg?(A) ik kan je ook BF Tom geven ofzeu


    Lalalalalalalala.

    Lieford ankjje Oe ik bn jouw tweelingzus!! Like it.x3


    *He's the one.

    mag ik vriedin van gustav:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik ga nu,ik zie wel wie de rollen hebben(A)

    DAAGH «3


    Lalalalalalalala.