• En hoe is het met Quizlet tegenwoordig? Nog steeds veel verhalen in de maak zie ik! De meesten zullen me niet meer kennen, en dat hoeft ook niet. Ik wou graag weten hoe het hier nu gaat allemaal! -zoekt een leuke smiley..-:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Zo lang ben je niet weggeweest c: Ik ken je nog 8D En er is niet zo heel veel veranderd sinds je wegging hoor :')

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 14:10 ]

    Nou, met mij goed :Y)
    En, hoe is het met jou?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hey ik herken je nog wel ergens van 2/3 jaar geleden. Was jij niet ooit een mod ofzo? Igg je was best bekend geloof ik :3
    Welkom terug ofzo?

    Ik herken je nog wel. Hallo ex-mod. ^^
    Zo lang ben je nog niet weg, toch? Of ik zit hier inmiddels gewoon al langer dan het lijkt, dat zou ook kunnen. :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 14:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik herken jou ook nog. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kende je niet, maar weet wel dat je een bekende mod was. :Y)


    -

    Riiiiick! *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Koekoek


    It's high noon.

    Ik ken je nog hoor Rickjuh! Je was altijd een van de leukste mods naar mijn mening! (A)
    Leuk dat je weer komt kijken! Is het nog aan met Maaike? *nieuwsgierig*:$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ken je nog hoor Rickjuh! Je was altijd een van de leukste mods naar mijn mening! (A)
    Leuk dat je weer komt kijken! Is het nog aan met Maaike? *nieuwsgierig*:$


    Dat kan ik wel voor je beantwoorden: ja dat is nog altijd aan :)


    It's high noon.

    Rick! Wat leuk dat je weer eens komt kijken =) Je mag best wat langer blijven rondhangen hoor =3

    Rick! Allo :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Leuk al die bekende "gezichten" haha. Ik ben volgens mij toch wel even weggeweest! Nu druk bezig in me eigen huisje, pas gekocht! Ik zal proberen weer wat vaker op quizlet rond te loeren, als de tijd het me toelaat. En misschien weer een keertje radio als daar nog vraag naar is! Volgens mij deed Nikki (zeg ik de naam zo goed :3) dat nu hartstikke goed!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik herken je ook nog wel, jij was moderator, toch? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik herken je nog van vroeger (:
    Welkom terug!