• Hey (:
    Ik weet absoluut niet wat ik aan mijn vriend moet geven voor Valentijn. Hij is al van plan om mij goud/zilver te geven omg lol en ik heb nog absoluut niets.
    Iemand een idee? :/

    Vraag hem gewoon wat hij wil. Ik snap niet waarom niemand dat doet :')


    -

    Hartjesballonen met briefjes er in, op elk briefje iets liefs schrijven en hem een speld kado geven. Ik blijf dat leuk vinden =).


    Love is everywhere

    Genius schreef:
    Vraag hem gewoon wat hij wil. Ik snap niet waarom niemand dat doet :')

    Dat heb ik gedaan, maar hij wil niets zeggen

    Lie schreef:
    Hartjesballonen met briefjes er in, op elk briefje iets liefs schrijven en hem een speld kado geven. Ik blijf dat leuk vinden =).

    ... een speld?

    Translucent schreef:
    (...)
    Dat heb ik gedaan, maar hij wil niets zeggen

    Dan geef je ook niets. Zo moeilijk is dat niet (cat)


    -

    Translucent schreef:
    (...)
    ... een speld?


    Om de ballonen met de briefjes erin kapot te prikken. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Om de ballonen met de briefjes erin kapot te prikken. (cat)

    Haha, ik dacht al :') ik dacht een haarspeld of zo :')

    Lie schreef:
    Hartjesballonen met briefjes er in, op elk briefje iets liefs schrijven en hem een speld kado geven. Ik blijf dat leuk vinden =).

    Ja en je kan desnoods in 1 de laatste ballon nog een cadeautje doen, zoals een armband of een ketting, want dat kan ook voor jongens :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Ja en je kan desnoods in 1 de laatste ballon nog een cadeautje doen, zoals een armband of een ketting, want dat kan ook voor jongens :')

    Ik denk niet dat hij het type armband/ketting jongen is :')

    Maar ik wil zo een klein cadeautje of zo. Hij verjaart de dag erna en daar heb ik ook al een duurder iets voor dus ...

    Ik geef hem waarschijnlijk nieuwe bladmuziek, hij houdt enorm van pianospelen en zoekt nog bepaalde stukken. En waarschijnlijk een nieuwe hoes voor zijn camera, hij is namelijk fotograaf - verdient daar niks mee maar goed - en hij heeft dringend een nieuwe nodig. Ik heb hem gezegd, dat hij niet te veel geld aan Valentijn moet spenderen, want hij heeft er namelijk nogal een handje van om zijn geld te laten rollen zodra hij het heeft. Hij zei nog: "Ja, Rebecca, het is goed. Maar je moet je niet bemoeien met wat ik voor je koop voor je verjaardag.". En hij keek nogal... sip xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Koekjes. Srsly. Koekjes for the win!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Koekjes. Srsly. Koekjes for the win!


    DANK JE. Alwin, je bent geniaal. Je brengt mij nu ook op een idee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Vraag hem gewoon wat hij wil. Ik snap niet waarom niemand dat doet :')
    Omdat meisjes meestal ook willen dat het vriendje iets geeft wat zij willen, zonder dat ze ernaar vragen, dus denken ze dat zij dat ook moeten doen. The fact is; jongens geven er echt geen klap om als het geen verrassing is. :P


    Life is hard and then we die

    Ja oké, allemaal goed en wel maar nu weet ik nog niets :')