• Ik zoek Hunger Games stories, een beetje originele. De meeste zijn gewone Games, of vanuit een ander zijn oogpunt. Ik zou graag dit soort lezen:
    - Een NIEUWE Quarter Quell/Kwartskwelling (dus geen 25e of 50e)
    - Een Magic Games (maar geen Potter idee, zonder toverstaf)
    - Een Games zonder bekende personages en een beetje specialer dan gewoon een Games, maak het origineel!
    Ik heb het liefst:
    - Geschreven met aanhalingstekens als er iets gezegd wordt, dus niet: Ja dat vind ik ook zei Jan
    - Engels of Nederlands maakt niet uit
    - Een verhaal wat nog maar net bezig is, zodat ik niet veel dingen hoef te lezen, want dan begrijp ik het niet meer

    Als je zelf op zoek bent heb ik een Engels verhaal, de 100e Games

    Xxx- Chris


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben bezig met het beginnen met schrijven aan een verhaal, het is in het Nederlands, maar ik zit er over te denken om het te vertalen in het Engels, en de hoofdpersoon is een meisje uit District 7. Als je meer wilt weten moet je het maar zeggen, het kan wel een lange tijd duren voordat het eindelijk af is.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Klik voor een origineel hongerspelen verhaal, het bevat geen arena.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:33 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Klik voor een origineel hongerspelen verhaal, het bevat geen arena.

    Nice, ik denk dat ik hier wel een abootje op neem


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rawiyah schreef:
    Ik ben bezig met het beginnen met schrijven aan een verhaal, het is in het Nederlands, maar ik zit er over te denken om het te vertalen in het Engels, en de hoofdpersoon is een meisje uit District 7. Als je meer wilt weten moet je het maar zeggen, het kan wel een lange tijd duren voordat het eindelijk af is.

    Leuk, ik ga wel even kijken


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hey

    Merry Christmas!

    Kijk gerust eens bij mijn storie: "Trapped in Time - The hungergames & One Direction".
    One Direction komt daar terecht in The hungergames tijdens de spelen met Katniss en Peeta.
    Doordat zij daar terecht komen loopt het verhaal helemaal anders dan verwacht.
    Misschien iets voor jou?

    Groetjes


    A reader lives a thousand lives

    Het voldoet niet aan al je vereisten, maar ik laat het toch maar achter voor de zekerheid (:




    There is a reflection of pain in her eyes, as she fights back tears.
    Trying to figure out why she has put up with it all of these years.
    Innocence gone.
    Just taken away.
    Struggling to deal with it and be free someday.


    The 57th Hunger Games


    The pen is the tongue of the mind