• Gebruikersnaam: Shortie.
    Leeftijd: 17
    Ik volg de opleiding naar de secretaresse kant toe. Eigenlijk is dat helemaal niets voor mij want ik ben helemaal niet zo'n secretaresse type. Maar ik heb er voor gekozen omdat ik niets kon kiezen en dat ik toch iets moest. Zodra ik dit diploma heb ga ik daarom ook een andere opleiding volgen. Ik ben eigenlijk van jongs af aan al een dromer. Als iemand mij daarom ook vroeg wat ik wilde worden kwamen er altijd dingen uit zoals Zangeres of actrice. Toen ik een jaar of 9 was begon ik eigenlijk met schrijven. Ik nam dan altijd mijn teken boekje mee naar school en las ik altijd voor de klas. Ik deed ook altijd overal aan mee op de basisschool. Zo zat ik altijd bij de schoolkrant en in een christelijke koor op school. Ook zat ik altijd in musicals en toneelstukken. Ik vond het altijd geweldig, en nu nog. Op de middelbare school hadden we jammer genoeg niet zoveel. Wel was ik lid van de leerlingenraad maar dat was nooit echt veel bijzonders. Toen ik eigenlijk 13 werd stopte ik met schrijven omdat ik toen door een lastige periode ging. Maar sinds mijn 16e hervatte ik dat weer. In die tussentijd deed ik wel vaak mee met audities voor films, maar dat was blijkbaar niet voor mij weggelegd. Maar ik vind het heerlijk om op Quizlet te schrijven.

    Stand alones: geen

    Fanfictions:
    - Music was my first love (Glee)
    - Same song, different verse (glee) < dit is een vervolg op music was my first love.
    - Music sounds better with you (Glee) < vervolg op same song, different verse.
    - Love fight (Glee) samen met Anne

    Onbekende personen:
    Mad world
    Butterfly waltz

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:11 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie