• Helloo people <'33

    Ik zoek naar nieuwe verhalen ! (:
    Opzich heb ik niet zoveel eisen, het ligt vooral aan de manier waarop je schrijft. Wat ik wel leuk vind, als er wat stories tussenzitten, die nog onbekend zijn ^^

    Dus, leef je uit ! Ik neem wel een kijkje.

    xoxoxoxox'


    LEGGO!

    Lees je bromance?

    Vaarwel



    "Is dat alles wat je kan zeggen? Vaarwel? Is er niet iets meer te bedenken? Zoals... tot weerziens?"


    ~ Twee delen door elkaar heen
    ~ En ook nog een dagboek
    ~ ©MrCarrotCake
    ~ Narry Storan
    ~ One Direction bestaat niet
    ~ Start op 13 Februari
    ~ Harry Styles point of view


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of haar gecompliceerde gevoelens voor beide mannen wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    @MrCarrotCake: Offcourse ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:15 ]


    LEGGO!

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ze zijn wel denk ik bekend omdat ik iedereen ermee doodgooi in het stories promoten gedeelte, maar goed, dit zijn twee onbekende personen stories met romantiek en drama, misschien vind je ze wat:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.

    Not my Body.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Profiel?? kijk maar ff er staat nu 1 met echt hoofdstukken. :P


    - One Direction Infection -





    She came and she left.

    Like she always did and always will do..


    Chasing goals.

    When a vampire comes to Hogwarts [DM]




    50 years ago,
    a family was killed.
    He thought they all were dead.
    But the girl was still alive.
    And now, she's back.
    With just one mission.

    Revenge!


    When a vampire comes to Hogwarts


    inmiddels 3 hoofdstukjes:)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nineteenth • Larry Stylinson



    ‘‘Who's the murderer?’’

    ‘‘I'll help you find out.’’



    #12+
    #bromance
    #one direction bestaat niet
    #probeer elke dag te posten, lukt niet altijd
    #kiana


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hanne Lauwers is 16 jaar en houd een dagboek bij, lees hier wat ze allemaal meemaakt in haar leven (:


    Extract:
    Hij mag een plant dan uitertst interessant vinden, voor mij blijft een plant een levenloos ding dat ons zuurstof bezorgt. Anyway. Ik begon dus een tekening te maken, zeer subtiel overigens, al zeg ik het zelf maar op de één of andere manier merkte Mister Frog toch dat ik niet met zijn les bezig was.


    link


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Voetbalstories ook heel misschien? ;)


    “There wouldn’t be a rainbow if it would never rain.”



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."